skolu konkurss Dizaina arēna 2019 galerija

SD 905 Kristiāna Vilcāne

Vizuālā identitāte māksliniecei. SAUDEDI.

Mērķis bija radīt reklāmas materiālu komplektu māksliniecei, kas atspoguļotu un ietvertu sevī viņas personību, papildinātu mākslas darbu vizuālo noformējumu un radītu spēcīgu un stabilu auru ap delikātajām ilustrācijām.
Svarīgi bija radīt logotipu kā kaut ko atpazīstamu, prātā paliekošu, domu stimulējošu un vizuāli vienkāršu, taču sarežģītu savā koceptā, sperot vienu drosmīgu soli tālāk un neskaroties klāt tekstam, bet rakstot savu stāstu tikai un vienīgi caur ilustrāciju, kas iet roku rokā ar manu dzīves uztveri un to, kā es komunicēju ar šo pasauli – liekot domas, viedokļus, sajūtas un uzskatus uz papīra, spējot manipulēt ar cilvēka prātu un mudināt sabiedrību atgriezties pie mākslas pamatprincipiem un meklēt savu nozīmi it visā.

Tālāk

SD 901 Annija Liene Kazaka

Vizuālā identitāte bioloģiskās saimniecības «Mētras» zīmolam ‘’Mētru gardumi’’.

Tika izveidota vizuālā identitāte uzņēmumam, lai radītu atpazīstamību un piesaistītu klientu
uzmanību zīmolam un bioloģiskās saimniecības produktiem, ļaujot produktiem izcelties tirdzniecības vietās.
Tika izstrādāts logo, veidlapa, vizītkarte, baneris tirdzniecības vietai un iepakojumu uzlīmes.
Kā vadošā tika izvēlēta zaļā krāsa kā pircēju uzmanībai piesaistošs dabīguma simbols.
Katra produkcijas veida etiķetei tika radīts ilustratīvs zīmējums, kas ataino produkcijas
saturu. Atšķirība no citiem zīmoliem – unikālas, manā savdabīgā stilā veidotas ilustrācijas, zīmētas, izmantojot Adobe Photoshop un Adobe Illustrator. Etiķetes tiek drukātas uz pašlīmējoša materiāla, kas uzlīmēts paciņām ar produktu – dažādiem veselīgiem kārumiem no ogām un augļiem. Darbs veiksmīgi tiek pielietots tirgū.

Tālāk

SD 884 Ilze Sudnika

Tēla kampaņa dzīvnieku patversmei LABS DRAUGS

Kvalifikācijas darba tēma ir tēla kampaņa dzīvnieku patversmei LABS DRAUGS korporatīvā stila dizaina izstrāde. Tā atrodas Daugavpilī, Piekrastes ielā 2. Darba mērķis aicināt visus ieinteresētos apmeklēt dzīvnieku patversmi un izprast problēmas būtību, palīdzot patversmei eksistēt un atrast dzīvniekiem saimniekus.
Darba rezultātā tika atjaunota mājaslapa, izveidota Instagram vietne, plakātu sērija un T- krekli brīvprātīgajiem. Tēla kampaņa ir realizēta ciešā sadarbībā ar patversmes darbiniekiem un iemītniekiem.

Tālāk

SD 883 Egons Kivkucāns

Galda spēle "Dinaburga"

Galda spēle “Dinaburga” ir veidota kā patriotiska, izklaidējoša spēle. Spēles sižets nebalstās uz reāliem vēsturiskiem notikumiem, bet rada ilūziju par tā laika vidi, notikumiem, personāžiem un ieročiem. Darba mērķis bija radīt aizraujošu un līdz šim nebijušu galda spēli, kas būtu interesanta un konkurētspējīga ar citām šāda veida spēlēm. Spēli ir paredzēts piedāvāt galda spēļu klubiem, interesentiem un specializētām tirdzniecības vietām.
Spēles laukums 42cm x42 cm. Iepakojuma izmērs ir 22cmx29 cm.
Materiāls: eko kartons, papīrs, koks. Izgatavošanai izmantotā tehnoloģija - sietspiede, lāzergravējums.

Tālāk

SD 882 Sandra Roksana Stupiša

Apģērbu zīmols “ BUGS’ SOUL”

Apģērbu zīmols “Bugs’Soul” ir kolekcija, kas sastāv no trim vīriešu T-krekliem un trim sieviešu kleitām. Tām ir paredzētas sešas ilustrācijas dotwork stilā, kuru galvenie elementi ir Edisona lampa un vabole. Lampas simbols vēsturiski apzīmēja trauku, kur glabājas dvēsele, toties vabole simbolizē ceļošanu starp dzīves un nāves pasauli. Kolekcijā izmantotas melna, balta, sudraba krāsa, kas imitē dvēseles starojumu. Prototipu realizācijas tehnoloģija ir sietspiede. Apģērbu kolekcija papildināta ar oriģinālu iepakojumu, ietinamo papīru, preču zīmi un reklāmas materiāliem.

Tālāk

SD 839 Dans Pauls Jirgensons

Cēsu Bērnu un jauniešu centra identitāte

Cēsu Bērnu un jauniešu centra jaunā identitāte veidota ar mērķi atjaunot centra vizuālā tēla percepciju, veicināt kārtību, atpazīstamību un popularitāti, izveidojot vienota dizaina vadlīnijas. Vienkāršojot informāciju un pārveidojot to daudz personīgāku lietotājam, izveidot aicinošu, visiem saprotamu un pieejamu vidi gan īstajā dzīvē, gan interneta pasaulē. Kvalifikācijas darbā ir iekļauta jaunā identitāte, dizaina vadlīnijas, kā arī mājaslapas prototips.

Tālāk

SD 838 Anna Dace Kamaldiņa

Bērnu krāsojamā grāmatiņa

Bērnu krāsojamā grāmatiņas 'Domā līdzi ir alternatīva bērnu pāragrai bērnu radināšanai pie viedierīcēm. Grāmatiņas ir aktuālas par mūsdienu problēmām - zero waste kustību. Galvenais mērķis ir izklaidēt bērnus publiskajā telpā ar citiem līdzekļiem, kas ūtu atbilstošāki viņu vecumam. Mūsdienu cilvēki izvēlās parocīgāko nevis pareizāko izvēli.Grāmatiņas veidotas divos toņos, splgti oranžā un dzeltenā, kas tiek papildināti ar grafiskiem pelēkiem elementiem un ilustratīviem elementiem. Stāsts ir viegli pamācošs, kuru var papildināt attīstoties grāmatiņas stāstam.

Tālāk

SD 833 Anete Krastiņa

Acskats

Reprezentatīvien materiāli jaunajiem māksliniekiem. Grāmata un kartīšu sērija ”ACSKATS”, kura atspoglo jauno mākslinieku Georga Kārļa Kreislera un Gundara Dāvida Smuidrā radošo darbību vairāku gadu garumā. Grāmatas vāks un kartītes, apdrukātas ar termohromisko krāsu, kura iedarbojas ar siltuma avotu. Krāsa uzdrukāta sietspiedes tehnikā. Grāmatas un kartīšu iepakojums aizsargā krāsas slāni no saules stariem. Mājaslapa remdens.ueuo.com ar trīs funkcijām: home, about, shop.

Tālāk

SD 832 Diāna Jurkšta

"Tava telpa"

Telpa ir vieta, laiks un vide, kurā mēs dzīvojam, turpināsim mācīties, strādāt, pavadīt brīvo laiku, tikties ar draugiem un kolēģiem. Tā ir pilsētas vide un lietas ap mums. Darbs veidots PIKC “Rīgas Dizaina un mākslas vidusskola” kvalifikācijas darbu izstādes "Tava telpa" grafiskai identitātei ar mērķi pievērst audzēkņu uzmanību, kuri absolve pamatskolu vai vidusskolu, jo tieši viņi ir potenciāli nākošie PIKC RDMV audzēkņi.

Tālāk

SD 820 Megija Saleniece

Grafiskā identitāte

Tika izveidots asprātīgs korporatīvais stils vides infrastruktūrai "3K", kas ne tikai veido vienotu kopskatu, grafiskos elementus un informatīvo stendu, bet arī tiem piemīt funkcionalitāte. Cilvēku darbības un emocijas - elementi, kuri atvieglo uztveršanu. Iedvesmojoties apkārtējās vides - stenda forma. Estētiskāka un vieglāka dabas mācības uztveršana - stends. Krekli, auduma maisiņi, krāsojamās kartiņas, uzlīmes - infrastruktūras popularizēšana, Grafiskie elementi uz ēkas, kuri norāda virzību un paskaidro "drīkst aiztikt". Elementi uz atstarojošajām vestēm priekš darbiniekiem, kuri norāda - grupas galvenais, pie kura vērsties ar neskaidrībām. Ilgtspējība - izmantojot jau esošu virsmu priekš apraksta.

Tālāk

SD 819 Loreta Šperliņa - Priedīte

Globālais cirks

Spēles vizuālais izskats veidots iedvesmojoties no dabā atrodamajiem procesiem un dzīvo būtņu vizuālajām un raksturīgajām īpašībām. Informatīvai daļai jāspēj uzrunāt spēlētāju, par piesārņojuma rašanās cēloņiem, dabas aizsargāšanu un tās saglabāšanu. Spēles funkcionalitāte- iespēja mainīt lielformāta spēles izmēru pielāgojot to atvēlētajai vietai, laikam un cilvēku grupai. Kā arī izveidotais spēles dizains ir pieejams mazākā, galda spēles izmērā.

Tālāk