skolu konkurss Dizaina arēna 2019 galerija

SD 920 Nikola Brežņeva

Spoku vilciens

Darbs tapa fotoeksāmena ietvaros, temats bija "Realitāte un ilūzija". Savā darbā vēlējos apvienot neapvienojamo - vilcienu kurš brauc pa ūdeni. Darbs sastāv no divām atsevišķām fotogrāfijam kuras ir apvienotas un apstrādātas Adobe Photoshop.

Tālāk

SD 916 Nikola Brežņeva

Sapņu Zeme

Darba uzdevums bija vizualizēt kādu vārdu salikteni. Es es izvēlējos vārdu "Candyland" un izveidoju šādu grafisko karikatūru, jo bieži vien satieku cilvēkus kuriem liekas ka Latviju visu laiku kāds vēlās iekarot, un man rodas šādas vizuālās asociācijas.

Tālāk

SD 912 Alise Stefānija Miļuhina

PIKC "RDMV" Reklāmas video "Dizains. Māksla. Izglītība."

PIKC “Rīgas Dizaina un mākslas vidusskola” ir vieta, kur dizains, māksla, draudzība, profesionālisms un izglītība satiekas. Šogad, aicinot jaunus audzēkņus nākt iepazīt dizaina pasauli, tapa jautrs, dinamisks un košs reklāmas video, kas ļoti krāsaini stāsta par to, kas mēs esam un ko mēs darām.”Dizains. Māksla. Izglītība” ir 3 vārdi, kas ļoti īsi un precīzi apraksta skolas atmosfēru. Lai uzzinātu par izglītības programmu klāstu, pasniedzējiem un citām iespējām, ko sniedz šī izcila skola, video aicina apmeklēt PIKC “RDMV” mājaslapu www.rdmv.lv!

Tālāk

SD 905 Kristiāna Vilcāne

Vizuālā identitāte māksliniecei. SAUDEDI.

Mērķis bija radīt reklāmas materiālu komplektu māksliniecei, kas atspoguļotu un ietvertu sevī viņas personību, papildinātu mākslas darbu vizuālo noformējumu un radītu spēcīgu un stabilu auru ap delikātajām ilustrācijām.
Svarīgi bija radīt logotipu kā kaut ko atpazīstamu, prātā paliekošu, domu stimulējošu un vizuāli vienkāršu, taču sarežģītu savā koceptā, sperot vienu drosmīgu soli tālāk un neskaroties klāt tekstam, bet rakstot savu stāstu tikai un vienīgi caur ilustrāciju, kas iet roku rokā ar manu dzīves uztveri un to, kā es komunicēju ar šo pasauli – liekot domas, viedokļus, sajūtas un uzskatus uz papīra, spējot manipulēt ar cilvēka prātu un mudināt sabiedrību atgriezties pie mākslas pamatprincipiem un meklēt savu nozīmi it visā.

Tālāk

SD 901 Annija Liene Kazaka

Vizuālā identitāte bioloģiskās saimniecības «Mētras» zīmolam ‘’Mētru gardumi’’.

Tika izveidota vizuālā identitāte uzņēmumam, lai radītu atpazīstamību un piesaistītu klientu
uzmanību zīmolam un bioloģiskās saimniecības produktiem, ļaujot produktiem izcelties tirdzniecības vietās.
Tika izstrādāts logo, veidlapa, vizītkarte, baneris tirdzniecības vietai un iepakojumu uzlīmes.
Kā vadošā tika izvēlēta zaļā krāsa kā pircēju uzmanībai piesaistošs dabīguma simbols.
Katra produkcijas veida etiķetei tika radīts ilustratīvs zīmējums, kas ataino produkcijas
saturu. Atšķirība no citiem zīmoliem – unikālas, manā savdabīgā stilā veidotas ilustrācijas, zīmētas, izmantojot Adobe Photoshop un Adobe Illustrator. Etiķetes tiek drukātas uz pašlīmējoša materiāla, kas uzlīmēts paciņām ar produktu – dažādiem veselīgiem kārumiem no ogām un augļiem. Darbs veiksmīgi tiek pielietots tirgū.

Tālāk

SD 884 Ilze Sudnika

Tēla kampaņa dzīvnieku patversmei LABS DRAUGS

Kvalifikācijas darba tēma ir tēla kampaņa dzīvnieku patversmei LABS DRAUGS korporatīvā stila dizaina izstrāde. Tā atrodas Daugavpilī, Piekrastes ielā 2. Darba mērķis aicināt visus ieinteresētos apmeklēt dzīvnieku patversmi un izprast problēmas būtību, palīdzot patversmei eksistēt un atrast dzīvniekiem saimniekus.
Darba rezultātā tika atjaunota mājaslapa, izveidota Instagram vietne, plakātu sērija un T- krekli brīvprātīgajiem. Tēla kampaņa ir realizēta ciešā sadarbībā ar patversmes darbiniekiem un iemītniekiem.

Tālāk

SD 883 Egons Kivkucāns

Galda spēle "Dinaburga"

Galda spēle “Dinaburga” ir veidota kā patriotiska, izklaidējoša spēle. Spēles sižets nebalstās uz reāliem vēsturiskiem notikumiem, bet rada ilūziju par tā laika vidi, notikumiem, personāžiem un ieročiem. Darba mērķis bija radīt aizraujošu un līdz šim nebijušu galda spēli, kas būtu interesanta un konkurētspējīga ar citām šāda veida spēlēm. Spēli ir paredzēts piedāvāt galda spēļu klubiem, interesentiem un specializētām tirdzniecības vietām.
Spēles laukums 42cm x42 cm. Iepakojuma izmērs ir 22cmx29 cm.
Materiāls: eko kartons, papīrs, koks. Izgatavošanai izmantotā tehnoloģija - sietspiede, lāzergravējums.

Tālāk

SD 882 Sandra Roksana Stupiša

Apģērbu zīmols “ BUGS’ SOUL”

Apģērbu zīmols “Bugs’Soul” ir kolekcija, kas sastāv no trim vīriešu T-krekliem un trim sieviešu kleitām. Tām ir paredzētas sešas ilustrācijas dotwork stilā, kuru galvenie elementi ir Edisona lampa un vabole. Lampas simbols vēsturiski apzīmēja trauku, kur glabājas dvēsele, toties vabole simbolizē ceļošanu starp dzīves un nāves pasauli. Kolekcijā izmantotas melna, balta, sudraba krāsa, kas imitē dvēseles starojumu. Prototipu realizācijas tehnoloģija ir sietspiede. Apģērbu kolekcija papildināta ar oriģinālu iepakojumu, ietinamo papīru, preču zīmi un reklāmas materiāliem.

Tālāk

SD 867 Madara Šulte

Jauns dizaina variants Latvijas kinoproducentu asociācijas interneta lapai

Pēc iepazīšanās ar asociācijas darbības virzieniem es sapratu ka šai organizācijai ir nepieciešama profesionālāka pārstāvniecība interneta vidē. Izveidoju dizainu kas pamatā ir lietišķās gaišās krāsās ar spēcīgiem, košiem akcentiem. Sarkanie, lielie akcenti piešķir spēka un enerģijas iespaidu. Šie elementi manuprāt labi parāda latviešu kino filmu noskaņu, kuras rada spēcīgu iespaidu skatītājam.

Tālāk

SD 860 PIKC Liepājas Mūzikas, mākslas un dizaina vidusskolas audzēkne Anna Anastasija Šarova

ANIMĀCIJAS VIDEO “3.9.5”

Liepājas 395. dzimšanas dienai veltīts māksliniecisks animācijas video cikls, kas attēlo bērnu vīzijas par pilsētas nākotni. Darbs balstās uz gadskaitļa cipariem - 3.9.5, kur 3 ir darbā izmantoto vizuālo līdzekļu skaits - foto, audio un animācija. 9 ir Liepājas objekti, kuri redzami animācijā. 5 ir bērnu skaits, kuru vīzijas par Liepāju izmantotas animācijas veidošanā.
Video https://www.youtube.com/watch?v=OgemjyKlXXY

Tālāk

SD 841 Valērija Lastoviča

Spēles "Shards of society" vizuālais stils un video reklāma

Spēles stils veidots pikselizētā multfilmu stilā, bet ar drūmu sižetu, kas pēc manām domām kopā veido neparastu, bet vienlaikus interesantu kombināciju.
Spēlētājiem būs iespēja iejusties slepkavas lomā, kas pelna uz iztiku, veicot visus turīgo ļaužu pasūtījumus. Pakāpeniski iejūtoties šajā atmosfērā, spēlētājs pildīs dažāda veida pasūtījumus un pētīs pasauli, līdz satiks meiteni, kuru viņš nespēs nogalināt, cik lai arī necenstos, un tajā būs iejauktas pārdabiskas spējas.

Tālāk

SD 839 Dans Pauls Jirgensons

Cēsu Bērnu un jauniešu centra identitāte

Cēsu Bērnu un jauniešu centra jaunā identitāte veidota ar mērķi atjaunot centra vizuālā tēla percepciju, veicināt kārtību, atpazīstamību un popularitāti, izveidojot vienota dizaina vadlīnijas. Vienkāršojot informāciju un pārveidojot to daudz personīgāku lietotājam, izveidot aicinošu, visiem saprotamu un pieejamu vidi gan īstajā dzīvē, gan interneta pasaulē. Kvalifikācijas darbā ir iekļauta jaunā identitāte, dizaina vadlīnijas, kā arī mājaslapas prototips.

Tālāk

SD 838 Anna Dace Kamaldiņa

Bērnu krāsojamā grāmatiņa

Bērnu krāsojamā grāmatiņas 'Domā līdzi ir alternatīva bērnu pāragrai bērnu radināšanai pie viedierīcēm. Grāmatiņas ir aktuālas par mūsdienu problēmām - zero waste kustību. Galvenais mērķis ir izklaidēt bērnus publiskajā telpā ar citiem līdzekļiem, kas ūtu atbilstošāki viņu vecumam. Mūsdienu cilvēki izvēlās parocīgāko nevis pareizāko izvēli.Grāmatiņas veidotas divos toņos, splgti oranžā un dzeltenā, kas tiek papildināti ar grafiskiem pelēkiem elementiem un ilustratīviem elementiem. Stāsts ir viegli pamācošs, kuru var papildināt attīstoties grāmatiņas stāstam.

Tālāk

SD 837 Dita Marta Mihelsone

Kas ir papardes zieds?

Reklāmas plakāti “Kas ir Papardes zieds?” ir plakātu sērija, kuras mērķis ir popularizēt organizāciju “Papardes zieds” kā uzticamu informācijas avotu un tās darbību. Mūsdienu interneta telpā ir grūti orientēties starp pieejamo informācijas daudzumu, ir jāmāk analizēt informāciju un atrast uzticamus avotus.
Sērija sastāv no 8 plakātiem, kas pielāgoti izmantošanai sociālajos medijos. Sērijas apakš devīze ir: “Veselīgi, koši un droši”. Plakāti veidoti spilgtos toņos lai uzrunātu mērķauditoriju.

Tālāk

SD 836 Vita Vārslava

"Vakara dziesma"

Mūzikas video “Vakara dziesma” ir oriģināls un estētiski pievilcīgs mūzikas video, veidot, lai veicinātu mūziķa Uģa Jansona popularitāti. Tas tika veidots ar projekciju palīdzību, un tā vizuālā estētika ir balstīta Vaporwave un Outrun žanros. Videomateriāls projekcijām tika sagatavots, uzmanīgi izvēloties tematiski atbilstošus motīvus, kā arī tika veikta krāsu korekcija. Lai nodrošinātu vienojošu stilistiku, tika pētīts projekciju lietojums gan profesionālajā fotogrāfijā, gan citos mūzikas video analogos. Mūzikas video ir publicēts Uģa Jansona YouTube kanalā.

Tālāk

SD 835 Valters Gudrups

"Neredzamā telpa"

"Neredzamā Telpa" ir koncepts mobilai lietotnei, kurā ir iespējams apskatīt pārveidotajai realitātei veidotu mākslu. Pateicoties tam, ka pēdējos gados digitālās izpausmes līdzekļi ir piedzīvojuši ievērojamu attīstību, ir radīti jauni veidi, kā mēs izmantojam tehnoloģiju mākslas veidošanā un apskatē. Arvien vairāk resursi tiek iegūldīti tieši virtuālās un pārveidotās realitātes lietotņu attīstībā, kas pārsvarā ir iecerētas ļoti specifiskiem iemesliem, tikai, kā komplimentārs elements. Šī brīža tirgūt nav redzamas lietotnes, kas liktu uzsvaru uz šīs tehnikas māksliniekiem vai skatītos uz to darbiem, kā uz īstu mākslu. Šis darbs ir viens no veidiem, kā to ir iespējams atrisināt.

Tālāk

SD 833 Anete Krastiņa

Acskats

Reprezentatīvien materiāli jaunajiem māksliniekiem. Grāmata un kartīšu sērija ”ACSKATS”, kura atspoglo jauno mākslinieku Georga Kārļa Kreislera un Gundara Dāvida Smuidrā radošo darbību vairāku gadu garumā. Grāmatas vāks un kartītes, apdrukātas ar termohromisko krāsu, kura iedarbojas ar siltuma avotu. Krāsa uzdrukāta sietspiedes tehnikā. Grāmatas un kartīšu iepakojums aizsargā krāsas slāni no saules stariem. Mājaslapa remdens.ueuo.com ar trīs funkcijām: home, about, shop.

Tālāk

SD 832 Diāna Jurkšta

"Tava telpa"

Telpa ir vieta, laiks un vide, kurā mēs dzīvojam, turpināsim mācīties, strādāt, pavadīt brīvo laiku, tikties ar draugiem un kolēģiem. Tā ir pilsētas vide un lietas ap mums. Darbs veidots PIKC “Rīgas Dizaina un mākslas vidusskola” kvalifikācijas darbu izstādes "Tava telpa" grafiskai identitātei ar mērķi pievērst audzēkņu uzmanību, kuri absolve pamatskolu vai vidusskolu, jo tieši viņi ir potenciāli nākošie PIKC RDMV audzēkņi.

Tālāk

SD 820 Megija Saleniece

Grafiskā identitāte

Tika izveidots asprātīgs korporatīvais stils vides infrastruktūrai "3K", kas ne tikai veido vienotu kopskatu, grafiskos elementus un informatīvo stendu, bet arī tiem piemīt funkcionalitāte. Cilvēku darbības un emocijas - elementi, kuri atvieglo uztveršanu. Iedvesmojoties apkārtējās vides - stenda forma. Estētiskāka un vieglāka dabas mācības uztveršana - stends. Krekli, auduma maisiņi, krāsojamās kartiņas, uzlīmes - infrastruktūras popularizēšana, Grafiskie elementi uz ēkas, kuri norāda virzību un paskaidro "drīkst aiztikt". Elementi uz atstarojošajām vestēm priekš darbiniekiem, kuri norāda - grupas galvenais, pie kura vērsties ar neskaidrībām. Ilgtspējība - izmantojot jau esošu virsmu priekš apraksta.

Tālāk

SD 819 Loreta Šperliņa - Priedīte

Globālais cirks

Spēles vizuālais izskats veidots iedvesmojoties no dabā atrodamajiem procesiem un dzīvo būtņu vizuālajām un raksturīgajām īpašībām. Informatīvai daļai jāspēj uzrunāt spēlētāju, par piesārņojuma rašanās cēloņiem, dabas aizsargāšanu un tās saglabāšanu. Spēles funkcionalitāte- iespēja mainīt lielformāta spēles izmēru pielāgojot to atvēlētajai vietai, laikam un cilvēku grupai. Kā arī izveidotais spēles dizains ir pieejams mazākā, galda spēles izmērā.

Tālāk