SD 1370 Ketija Skarbovska
Vizuālā identitāte pārtikas produktu mājražotājam
Vizuālā identitāte, reprezentatīvie materiāli un etiķešu dizaini neliela apjoma pārtikas mājražotājam. Veidotas unikālas ilustrācijas, ņemot vērā produktu dažādību un klienta vēlmes. Mājražotāja logo koncepts risināts, spēlējoties ar ģimenes uzvārda “Ozoliņi” radītām asociācijām, kā arī dzērvenes un cidonijas tēla ilustratīviem elementiem, balstoties uz majražotāja personīgo stāstu un redzējumu par savu topošo zīmolu. Katra produkta etiķetes krāsas un ilustrācijas veidotas personalizēti produkta saturam. Etiķešu un reprezentatīvo materiālu dizaini veidoti, domājot par ražošanu nelielās personalizētās tirāžās, tā ekonomējot klienta resursus.
Tālāk