Skolu konkursa Dizaina arēna 2022 darbu galerija

SD 1370 Ketija Skarbovska

Vizuālā identitāte pārtikas produktu mājražotājam

Vizuālā identitāte, reprezentatīvie materiāli un etiķešu dizaini neliela apjoma pārtikas mājražotājam. Veidotas unikālas ilustrācijas, ņemot vērā produktu dažādību un klienta vēlmes. Mājražotāja logo koncepts risināts, spēlējoties ar ģimenes uzvārda “Ozoliņi” radītām asociācijām, kā arī dzērvenes un cidonijas tēla ilustratīviem elementiem, balstoties uz majražotāja personīgo stāstu un redzējumu par savu topošo zīmolu. Katra produkta etiķetes krāsas un ilustrācijas veidotas personalizēti produkta saturam. Etiķešu un reprezentatīvo materiālu dizaini veidoti, domājot par ražošanu nelielās personalizētās tirāžās, tā ekonomējot klienta resursus.

Tālāk

SD 1368 Agate Briņece

Grafiskā identitāte Merķeļa drukai

Grafiskā identitāte radīta drukas uzņēmuma SIA Areatech zīmolam «Merķeļa druka», izpētot uzņēmumu, vietas vidi, vēsturi, iepazīstot uzņēmuma vērtības, apzinot tā vajadzības, mērķus un klientus.
Atturīgais, toties izteiksmīgi lakoniskais formu un melnbalto krāsu izmantojums logotipa un kopējās identitātes risinājumā, atklāj uzņēmuma esenci - uzticamība, skaidrība, precizitāte, visa vajadzīgā pietiekamība un nekā lieka.
Reprezentatīvajos materiālos redzamas spēles, eksperimentējot ar logo formas transformācijām, bet saglabājot tā pamata pazīmes un atbilstību kopskata vadlīnijām. Visi identitātes materiāli ir realizēti ar Merķeļa drukai pieejamajām tehnoloģijām un iekārtām.

Tālāk

SD 1361 Katrīne Kate Kucina Arbidāne

Mākslas un dizaina darbu kolekcija "Do You Wonder"

Do You Wonder ir mākslas un dizaina darbu kolekcija par sapņiem. Tā tiek veidota, lai veicinātu autores publicitāti sociālajos medijos un pieteiktu sevi starptautiskajā dizaina tirgū. Sociālajos medijos veidojot komunikāciju ar skatītāju, veidoju animāciju no iesūtītā sapņa.
Sapņu kolekcija ir apskatāma Instagram kontā “Do You Wonder” (@do_you_wonder_). Tai izveidota sava grafiskā identitāte (logo, burtveidols, vizītkarte), kas papildināta ar reklāmas materiāliem (uzlīmes, Whatsapp uzlīmes, komplektējami T-krekli un auduma maisiņi). Tāpat izveidoju sapņu dienagrāmatu, kur sapņoto iespējams pierakstīt, ilustrēt, nedaudz analizēt.
Darbā pamanāms mans rokraksts, kurā jūtams ar roku zīmētais, autentiskais efekts, vienkāršas līnijas un laukumi.

Tālāk

SD 1359 Paula Anna Lazdiņa

Vizuālā identitāte amata meistarei Daigai Melnacei

Galvenais darba uzdevums ir radīt dizainu komplektu tautastērpu meistarei Daigai Melnacei, kas ir savā veidā īpašs un atšķirīgs no pārējiem analogiem. Logotipā ir redzams kukainis, kura nosaukums ir Saiva, kas pavisam nejauši tika atrasts, meklējot ilustratīvos materiālus saivām. Līdzīgi kā kukaiņi, arī kliente vienmēr ir kustībā, vienmēr ātri un akurāti rada ko jaunu, tādā veidā radās ideja par meistari un viņas kukaini. Produktus paredzēts izmantot, aizlīmējot ciet iepakojumus kastītes, kurās tiks likti produkti, vai arī uzliekot zīmogu uz cenu zīmes vai iepakojuma papīra. Tika arī radīti Facebook lapas fona attēli, kurus kliente varēs mainīt jebkurā laikā. Reprezentatīvo materiālu komplekts veidots no dabai draudzīgiem materiāliem: papīra, kartona, koka, auduma.

Tālāk

SD 1311 Ksenija Bukova

Darām Paši!

Kvalifikācijas darbs „Darām Paši!“ ir Ksenijas Bukovas fotosērija par apgleznotiem
apģērbiem, ko veido kompānija PaintWear.lv. Darbā ietvertas kopplāna, vidējā plāna un
tuvplāna fotogrāfijas, kurās ir attēloti apģērba zīmējumi, apgleznojuma detaļas un apģērbs uz
paša modeļa. Darbs veidots no vērotāja skatupunkta ar dažiem inscinētiem fotoattēliem.
„Darām Paši!“ ir veidots laikā, kad jaunieši cenšas veidot paši savu ģērbšanās stilu, rūpējoties
par sava izskata unikalitāti.

Tālāk

SD 1310 Renāte Žamaite

Le Real Vintage

Darba ietvaros, izmantojot kinematogrāfisku pieeju, ir izstrādāts vizuāls saturs uzņēmumam “Le Real Vintage”, kas tiks izmantots uzņēmuma reklāmai un publicitātei sociālajos medijos. Uzņēmums tirgo kvalitatīvus, pazīstamu zīmolu apģērbus, popularizējot otrreizējo apģērbu tirgu. Autore kopā izplānoja 8 foto sesijas, sadarbojās ar 16 modeļiem. Labāko projekta fotogrāfiju izlase ir apkopota portfolio grāmatas formātā.

Tālāk

SD 1309 Ralfs Cimermanis

The Bro Models

Kvalifikācijas darba ietvaros tika izstrādātas modeļu portfolio fotogrāfijas “The
Bro Models” aģentūras modeļiem, izmantojot starptautiski aktuālu pieeju. Sadarbībā ar
11 aģentūras modeļiem, diviem grima māksliniekiem un pieciem apģērbu dizaineriem
katram modelim tika izplānota personalizēta fotosesija. Labāko projekta fotogrāfiju
izlase ir apkopota portfolio grāmatas formātā un papildus tika izveidotas arī modeļu
vizītkartes.

Tālāk

SD 1305 Katrīna Bināte

Vizuālā identitāte mednieku preču veikalam HUBERTS

Darba mērķis - izveidot jaunu vizuālo identitāti mednieku preču veikalam Huberts,
kas veicinātu atpazīstamību, piesasitītu jaunus klientus un nostiprinātu uzņēmuma vizuālo tēlu, reprezentējot to kā ilgtspējīgu un modernu aktīvās atpūtas preču piegādātāju.

Koncepts - Logotipa ideja ir iedvesmota no stāsta par mednieku aizstāvi Sv. Hubertu, kurš Lielās piektdienas rītā uzgāja skaistu briedi, kuram virs ragiem parādījies spīdošs krusts. Par Huberts jauno logotipu veidojot stilizētu brieža galvu, kas vairāk reprezentētu medību sfēru un veikala nosaukuma stāstu un nozīmi, papildus izceļot tādas vērtības kā profesionalitāte, pieejamība un kvalitāte.

Links uz darba prezentāciju:
https://saite.lv/GDH

Tālāk

SD 1300 Arianda Lačinova

Datorspēle “DMart”

Darbs “Dmart” veidots pikseļgrafikas stilā, kas, savā veidā ir atsauksme 80-to/90-to gadu spēlēm. Vidē, kurā dominē hiperreālisms un spēcīgākas grafiskās ierīces, pikseļgrafikas stils nesen piedzīvoja savu atmodas laiku, galvenokārt tā saucamo “indie” studiju dēļ. Šāds vizuālais stils dod spēlētājiem unikālu pieredzi spēlēšanas procesā, jo neliela pikseļu skaita dēļ paliek vairāk, ko var interpretēt pats cilvēks, izmantojot savu iztēli nepilnību papildināšanā. Konkrētāka niša, no kuras ņemta iedvesma datorspēlei “DMart”, ir “RPGMaker” šausmu spēļu ēra, kurā lielāks uzsvars bija uz drūmu stāstu un relatīvi vienkāršām spēles mehānikām

Tālāk

SD 1298 Stella Ote

Manifests Valmieras industriālā dizaina muzejam – laika līnija

Industriālā dizaina manifesta laika līnija radīta, atspoguļojot Valmieras lomu kā tirdzniecības un rūpniecības pilsētas industrializācijas attīstībā. Laika līnijas mērķis ir ar grafikas dizaina palīdzību vērst uzmanību vietējos iedzīvotājos, investoros un pašvaldībā, atainojot Valmieras uzņēmumu, industrijas sasniegumus, procesus un to nozīmīgumu, kā arī potenciālo vietu Valmieras industriālā dizaina muzejam. Dizaina stilistikā pielietota industriālā dizaina skice, kontrastu principi starp laukumiem, formām un tekstiem, kas iekļaujas gan eksterjerā, gan interjerā, akcentējot katru no laika posma nozīmīgākajiem sasniegumam.

Tālāk

SD 1296 EGIJA GRĪGERE

Fotogrāfiju sērija "Antisocial, Weird or Displaced?"

Darbs ir veidots balstoties uz Laurijas Helgas grāmatu "Introverta spēks". Laurija Helga ir amerikāņu psiholoģe, kas pēta introversiju. Fotogrāfijās ir redzami gaismas zīmējumi, kuri uzņemti ar garu ekspozīcijas laiku. Autore ir introverta un dažkārt laiku pavada vienatnē. Fotogrāfijās viņa veido tēlus, kas ir viņas iedomu draugi. Darbs tiek veidots nakts laikā, jo autorei patīk nakts pastaigas vienatnē. Tēlos nav atveidots neviens konkrēts cilvēks, jo autore uzskata, ka viņi var būt draugi ik katram. Tēlus zīmē ar gaismas objektu, tos veido ar novienkāršotām formām, jo ne visi jūtas ērti kameras priekša. Autorei bija iespēja būt fotogrāfijā ar saviem tēliem nekautrējoties no kameras. Katrs no zīmējumiem ir iedvesmots no vienas grāmatas nodaļas.
https://www.youtube.com/watch?v=0xuM2Cjvz98

Tālāk

SD 1295 Dagnis Stikāns

Animācijas īsfilma “5P3L3”

Cilvēku savstarpējās attiecības ģimenē, viņu iekļaušanās valsts un politiskajā dzīvē, empātijas līmenis, cīņa ar atkarībām – tās bijušas svarīgas tēmas visos laikos. Arī mūsdienās, tāpat kā senāk, daļā sabiedrības turpina dzīvot pirmatnējība - tā notiek, piemēram, krīzes momentos, izšķirīgās politiskās dzīves situācijās, savstarpējā ikdienas saskarsmē, attieksmē pret apkārtējo vidi un ne tikai. Tāpat šajā īsfilmā tiek stāstīts par atkarībām, kurām pazūdot, cilvēka rīcība mainās, līdz ar to viņš tiek pakļauts zināmam diskomfortam.

Tālāk

SD 1294 Patrīcija Krūmiņa

Matemātikas grāmatu vizuālā koncepta izveide

Vairums matemātikas mācību materiālu – grāmatu un burtnīcu dizains skolām ir novecojis, tam trūkst mūsdienīga redzējuma, tādēļ darbā ir izveidots sešu matemātikas grāmatu vizuālā noformējuma koncepts, animētu tēlu kopums un interaktīvi palīgmateriāli skolotājiem. Ģeometriskas figūras ir atdzīvinātas tēlos un tām ir piešķirtas cilvēciskas īpašības. Ar tēlu palīdzību būs iespēja padarīt saistošāku matemātikas mācību procesu. Darbs ir veidots pamatojoties uz jaunizveidotās kompetenču pieejas mācību satura "Skola2030" programmas.

https://youtu.be/JuCSxoZWL5c

Tālāk

SD 1280 Vivita Ķerpe

Grafikas un iepakojuma dizains ‘’ZTornis’’ pastkartēm un magnētiem

Sadarbībā ar Zilākalna "ZTornis", izveidoti jauni moderni prezentmateriāli – magnēti un pastkartes Zilākalna tematikā, tā veicinot atpazīstamību un popularitāti. Prezentmateriālu dizaina veidošanas mērķis bija, lai katrs apmeklētājs Zilākalna enerģijas un sajūtas var paņemt sev līdzi mājās. Pastkartes un magnēti veidoti tā, lai atspoguļotu Zilākalna noslēpumus un stāstus.

Tālāk

SD 1279 Kristiāna Lazda

PAZEMĒ

Apdruku dizains “Pazemē” veidots vadoties pēc “Valmiera 2027” mākslinieciskās stratēģijas – “izkopt un stiprināt kultūras dziļumu kā arī tās plašuma perspektīvu”. Dizains radīts izveidojot piesaistošus apdrukas variantus underground mūzikas atbalstītājiem un faniem. Tajos ar ilustrācijas palīdzību atspoguļoti Valmieras underground grupu izteiksmīgāko un populārāko dziesmu citāti. Mērķis: attēlot subkultūras klātesamību cauri laikiem Valmieras un novada kultūrā un sabiedriskajā dzīvē. Dizaina krāsu salikumi veidoti iespaidojoties no Bauhaus stilistikas, kas sasaucas ar underground ideoloģijas kultūru.

Tālāk

SD 1278 Maija Skujiņa

Atklāj Valmieras novadu!

Informatīvu, interaktīvu pudeļu etiķešu sērija un iepakojuma dizains SIA “Valmiermuižas alus” produkcijai, kas radīts izzinātājiem un atklājējiem, veidojot interesi izpētīt Valmieras novadu. Etiķešu dizains veidots, lai izceltu un iepazīstinātu ar tūrisma vietām, kultūrvēsturiskiem objektiem un muižām Valmieras novadā. Cilvēki tiek mudināti pavadīt laiku kopā ar tuviniekiem un draugiem, veidojot atmiņas un veicinot prieku ceļot. Etiķešu dizaina stilistikā izmantoti motīvi no Gustava Kluča daiļrades, iespaidojoties no Valmieras ēku un novada muižu arhitektūras, kā arī izceļot mākslinieku kā vērtību kultūrvēsturiskajā mantojumā.

Tālāk

SD 1277 Laura Voitkeviča, Markuss Ādamsons

Kultūras un aktivitāšu lietotne “Valmiera 2027”. Lietotnes ikonu un “Zudusī Valmiera’’ dizains.

Apvienojot modernās tehnoloģijas ar kultūras dzīvi, izveidota viedtālruņa lietotne, kurā var iegūt jaunumus par kultūras aktivitātēm un apskates vietām Valmieras novadā. Dizains tapis iespaidojoties no mākslinieka Gustava Kluča stilistikas, grafiskie risinājumi lietoti tā, lai radītu estētiski pievilcīgu vidi lietotājam. Lietotnes mērķis ir arī vēstures iepazīšana. Sadaļā "Zudusī Valmiera" apkopoti objektu vēsturiskie foto, bet paplašinātā realitāte rada iespaidu par neesošās vecpilsētas klātesamību. Ikonas radītas iedvesmojoties no Valmieras pilsētas arhitektūras stila, kas sasaucas ar konstruktīvisma un funkcionālisma iezīmēm. Mākslinieka Gustava Kluča daiļrades stilistika izmantota ikonu dizainā: krāsu palete, leņķu principi, proporcijas 1:3; 1:5.

Tālāk

SD 1276 Anna Ļedovska

RĪGAS NACIONĀLĀ ZOOLOĢISKĀ DĀRZA VIZUĀLĀ IDENTITĀTE

Darba mērķis ir izveidot Rīgas Zoodārzam jaunu un mūsdienīgu logotipu, kopējo
vizuālo identitāti un tās vadlīnijas, lai piesaistītu vairāk jaunus klientus un veicinātu
starptautisko atpazīstamību. Nozīmīgākie secinājumi ir tādi, ka kvalifikācijas darba izveides process ir palīdzējis
iegūt papildus prasmes un pieredzi gan praktiskajā darbā ar datorprogrammām, gan darba
strukturēšanas procesā un laika plānošanā.

Tālāk

SD 1275 Patriks Gulbis

"RILAK" vizuāla identitāte

Darba mērķis ir izveidot jaunu un industrijai atbilstošu zīmola vizuālo identitāti. Radīt
vienotu etiķešu sistēmu, kas apvienotu RILAK plašo produkciju. Darbs ir bijis labs profesionāls
pārbaudījums Reklāmas dizaina izglītības programmā apgūtajām prasmēm, kā arī laba pieredze
strādāt ar īstu klientu un redzēt veiktā realizāciju.

Tālāk

SD 1272 Dārta Zane Jēgere

Perfektais Valmierietis

Plakāti un pastkartes, kuras veidotas ar mērķi atspoguļot Valmieras pilsētas un novada problēmas, vērtības ironizētā veidā, balstoties no valmierieša skatījuma par tēmu “Perfektais Valmierietis”. Iedvesmas avots un stils aizgūts no Valmieras novadnieka, mākslinieka Gustava Kluča, viņam raksturīgās kolāžas tehnikas un krāsu kompozicionālajiem principiem. Kolāžas elementi darbā veidoti izmantojot Valmieras novadā sastopamos laikrakstus. Izveidotā produkta mērķauditorija ir valmierieši ar sev raksturīgo humora izjūtu, kā arī jaunieši, kas kolekcionē pastkartes, attēlus, plakātus, festivālu biļetes un citus niekus, personificējot savu personīgo telpu. Produkts rosina sarunas, piedāvā vietu satura interpretācijai un diskusijai par un ap Valmieras novadu.

Tālāk

SD 1270 Liene Slaidiņa

Valmieras novada muižu krāsojamās grāmatas bērniem

Krāsojamās grāmatas bērniem radītas, lai nodotu brīnumainos stāstus par vēsturiskām muižām Valmieras novadā un izglītotu jaunāko paaudzi interaktīvā veidā, izmantojot uzdevumus un ilustrācijas, ko iespējams izkrāsot radot patīkamu pieredzi esot kopā ar ģimeni. Mērķis izveidot izglītojošu krāsojamo grāmatu, ļaujot bērniem iepazīt konkrēto muižu, izglītot par arhitektūru un stāstiem, kas bagātina Valmieras kultūru, kā arī veicina tūristu interesi un nodarbina jaunāko paaudzi. Krāsojamās grāmatas stilistika veidota Valmieras identitātes vadlīnijās.

Tālāk

SD 1265 Darja Petroviča

Iepakojuma komplekts piknikam “Ģimenei un draugiem”.

Pikniks ir populāra izklaide, kad ģimene, draugi, kuriem patīk labi pavadīt laiku kopā. Tā radās ideja izveidot iepakojumu piknikam trim grupām – četrām personām, divām personām un piknikam vienatnē. Komplekts paredzēts pludmales apmeklētājiem, makšķerniekiem, sēņotājiem un atpūtniekiem. Cilvēkiem, kas mīl ne tikai ērtu un praktisku iepakojumu, bet arī estētisku dizainu.
Iepakojuma grafiskais dizains tika veidots iedvesmojoties no P. Pikaso un D. Halagena-Leika zīmējumiem. Logotipu veido kaligrāfisks uzraksts un saules simbols, kas apzīmē siltumu un radošumu. Iepakojumu papildina slavenu rakstnieku, filozofu un dzejnieku citāti par dabas pilnību un skaistumu. Iepakojums ir no kartona - dabai draudzīga, ekoloģiska un viegli pārstrādājama materiāla. Kompektu papildina recepšu grāmata.

Tālāk

SD 1262 Viktorija Čible

Vizuālā identitāte Tehnikas un industriālā mantojuma centram „Inženieru arsenāls”

Inženieru arsenāls ir jauns Tehnikas un Industriālā mantojuma centrs, kas atrodas Daugavpils cietoksnī. Muzeja ekspozīcija parāda noteikta vēstures posma tehnikas attīstību, tehnoloģiskās domāšanas, inovāciju un radošo eksperimentu rezultātu. Vizuālas identitātes risinājums ir cieši saistīts ar objektu.«Inženieru arsenāla» logotipa dizaina koncepcija veidota, apvienojot divus komponentus, ēkas pandusa daļu un masīva blokveida fonta nosaukuma salikumu. Logotipa tekstuālā daļa atrisināta bez atstarpēm, kas veido stabilitātes sajūtu, asociējas ar smago tehniku un tās vēsturisko nozīmi. Burti veido ritmu, norādot, ka Inženieru arsenāls ir muzejs, kur apmeklētāji var apvienot pētniecību ar izklaidi. Darba sastāvdaļas ir logo, lietišķā grafika, suvenīri, atklātņu komplekts, uzlīmes, iepakojums.

Tālāk

SD 1261 Elīna Izmailovska

Virtuālā izstāde “Kovidtelpa”

Virtuālās izstādes ‘’Kovidelpa’’ apmeklētājiem būs iespēja doties caur cilvēku privātajām istabām un aplūkot, kā cilvēki ir pavadījuši ikdienišķas lietas kovida laikā, kad mācības norisinājās attālināti, veikalus nevarēja apmeklēt un darbs norisinājās no mājām. Izstādes laikā, apmeklējot katru no istabām, varēs sajust katra cilvēka noskaņu un sajūtas, kas lieliski pierāda to, ka mēs katrs esam savādāks un arī situācijas mēs uztveram dažādi. Kādam šis laiks ir bijis ļoti grūts, bet cits nav sajutis izmaiņas savā ikdienas dzīvē. Pavisam iespējams , ka apmeklējot šo izstādi spēsiet saskatīt sevi, kurš no tēliem visspēcīgāk attēlo jūs.
Virtuālā izstāde tehniski paredzēts realizēt kā interneta lapu.
Saite uz animētu izstādes prototipu: www.ej.uz/a54b

Tālāk

SD 1260 Sendija Smilga

POP-UP kartiņu komplekts

Mēģinājums atdzīvināt tradīciju dāvināt/sūtīt apsveikumu kartiņas, padarot svētku dienas sirsnīgākas un jautrākas. Šajā gadījumā tiek izmantotas neparastas svētku vai atzīmējamās dienas, kas iekļautas kalendārā. Komplektā ietilpst 8 POP_UP kartiņas (97 X 171 mm) ar uznirstošu pārsteigumu atbilstošu konkrētajai svētku dienai, aploksne, iepakojums, digitālās uzlīmes mobilajam tālrunim.
Svētku dienas:
Pasaules miega diena
Vispasaules pingvīnu diena
Vispasaules frī kartupeļu diena
Arbūzu diena
Sviestmaižu diena
Starptautiskā putukrējuma diena
Burbuļplēves diena
Pasaules emoji diena.
Kartiņām un iepakojumam pielietotie materiāli: digitālā druka CMYK 4+4, papīrs 250 – 280 g/m2.

Tālāk

SD 1259 Jānis Maksimovs

Grafiskā identitāte uzņēmumam SIA“TRASHPRODUCTION FILMS”

Jaunas grafiskās identitātes izstrāde esošam uzņēmumam SIA“TRASHPRODUCTION FILMS”, kas nodarbojas ar filmu, mūzikas klipu un reklāmu filmēšanu. Jaunā grafiskā identitāte ir izstrādāta ar mērķi uzlabot uzņēmuma koptēlu, tādējādi veicinot tā atpazīstamību citu līdzīgu uzņēmumu vidū. Izstrādātā identitāte iekļauj sevī jauna logotipa izveidi, biroja piederumus (personu un uzņēmuma vizītkartes, aploksnes, veidlapu, piezīmju blociņa apdruku, rakstāmpiederumu apdruku, uzņēmuma ID kartes), kā arī atsevišķu priekšmetu apdrukas dizaina piedāvājumus. Ir padomāts arī par režisora krēsla, T-kreklu, automašīnas, cepurīšu u.c. priekšmetu apdrukas dizainu. Ir izveidots jaunas mājaslapas piedāvājums.

Tālāk

SD 1257 Niks Zāraks

Animēts mūzikas video “Choices”

Apraksts - koncepts, mērķis, materiāli utt LV * (400–800 rakstzīmes)
Šī projekta tēma saistās ar izvēlēm. Kāda ir pareizā izvēle. Vai pareizi ir izvēlēties nepareizo ceļu. Galvenais tēls Glen ir zinātnieces nesen mirušais dēls. Lai izglābtu šo dēlu, viņa izvēlās ceļu, kuru kategoriski noliedza pasaule. Vienīgais veids, kā izglābt Glenu, ir veidoti mākslīgu endo-skeletu, un pārvietot dēla atmiņu un samaņu uz “jūtu klasteri”. Šī ierīce atļauj cilvēka samaņu, jūtu un atmiņas pārlādi. Bet, kad šis darbs tika veikts, pasaules vadība uzzināja par šo darbību un sūtīja militārās lidmašīnas, lai iznīcinātu šo eksperimentu. Esmu gan animācijas gan mūzikas autors. Saite uz mūzikas video: www.ej.uz/sa2e

Tālāk

SD 1256 Anija Aizkalne

Animācijas īsfilma “Soulsearch”

Animācijas sižets risinās kādā pamestā pilsētā, kurā nezināmu iemeslu dēļ pazuduši visi cilvēki. Vienīgais tās palikušais iemītnieks ir spoks, kurš mitinās vietējā kroga televizorā. Viņš izjūt izdegšanu, jo vietā, kas kādreiz bija pilna ar dzīvību, vairs nav iespējams pat nedaudz kādu nobiedēt, tāpēc nākas sēdēt bezdarbībā. Nosaukums radies no jēdziena “soul-searching” – burtiskā tulkojumā “dvēseles meklējumi” –, kas apzīmē procesu, kurā cilvēks iedziļinās un analizē savās emocijas, domas un vērtības. Animācijas kontekstā galvenais varonis ir tā pati dvēsele, kas dodas meklējumos pēc risinājuma savai problēmai – kā justies labi, kad vide, kas bija kā mājas, vairs nav tāda, kā iepriekš?
Saite uz īsfilmu: www.ej.uz/hdxt

Tālāk

SD 1255 Amanda Krūmiņa

Apdruku un interneta lapas dizains zīmolam “Sober party”

Mana darba tēma ir logo, interneta veikala dizaina un produktu apdrukas dizaina izveide zīmolam "SOBER PARTY". "SOBER PARTY" ir manis izdomāts zīmols, kurš nodarbojas ar bezalkoholisko dzērienu, precīzāk dzirkstošo toniku, tirgošanu. Mana zīmola uzsvars ir radīt košu un skatienu piesaistošu dizainu, kas ieintereisētu un uzrunātu jauniešus, kā arī vienkārši cilvēkus, kam patīk estēteski iepakojumi un kas vēlas izcelties. Šie dzērieni ir paredzēti tieši ballītēm un cilvēkiem, kas nevēlas lietot alkoholu. Takā šie dzērieni ir koši un papildināti ar ilustrācijām, tie var kalpot kā iespēja uzsākt sarunas ar citiem cilvēkiem, apspriežot dīvainos dzērienu nosaukumus, kā piemēram “Diētiskās asaras”, “Zivju ūdens”, utml., un to ilustrācijas. Prototipa video: www.ej.uz/orrp

Tālāk