LDS BD 2017 Skolu konkursa darbu galerija

ID 620 Anete Aizbalte

DDMV “SAULES SKOLA” JAUNBŪVES VESTIBILS

Skolas jaunbūves ēkas forma ir neregulāra, un vestibils atrodas tās centrā. Saules stari arī lūst un veido neregulāras formas, kas tiek izmantotas telpas interjera dizainā – gan mēbeles, gan dekoratīvi krāsu laukumi, gan griestu forma un apgaismojums. ‘’Saules skolas’’ vizuālā identitāte ir veidota, izceļot dzelteno krāsu kā saules klātbūtni. Tā kā telpas forma ir nestandarta, tiek izcelta ideja par neregulāras formas četrstūru izmantošanu mēbelēs un dekoratīvajos elementos. Moduļu dīvāni ir pārvietojami atkarībā no studentu saskarsmes vajadzībām un individualitātes. Liela vērība pievērsta kāpņu un margu dizainam.

Tālāk

ID 599 DMITRIJS JEFIMENKO

Atpūtas telpa biroja darbiniekiem "FCF"

Darba uzdevums ir izveidot dizaina un amatniecības centra darbiniekiem piemērotu rekreācijas zonu ar ēdināšanas iespējām ēkas bēniņu stāvā.
Primārā funkcija ir apmeklētāju socializācijas nodrošināšana un sabiedriskā ēdināšana.
Konceptuālā ideja – trīsstūris kā interjera dizaina pamatfigūra.
Funkcionālā un estētiskā risinājuma pamatojums ir balstīts uz būves jumta konstrukcijas ietekmi dizainā. Projektētais objekts aizņem visu stāvu un ir sadalīts 6 funkcionālās zonās.
Raksturīgākās īpašības un priekšrocības salīdzinājumā ar analogiem – mūsdienīga vide un ērtas, individuāla dizaina mēbeles, viegli lietojamas augsti attīstītas tehnoloģijas.
Izpildījuma materiāli un tehnologijas ir galvenokārt dabīgi materiāli un higiēniski viegli kopjamu virsmu kompozītmateriāli.

Tālāk

ID 597 GERDA LAUMANE

TŪRISTU INFORMĀCIJAS CENTRS

Tūristu informācijas centra telpu iekārtojumā risināts Rīgas atpazīstamības tēls caur 3 līnijām: verbālais ziņojums tiek sniegts ar pilsētas robežzīmes nosaukuma šrifta integrēšanu grīdas segumā, arhitektoniskais – ar Rīgas silueta izgaismotu zīmi un administratīvo karti, emocionālais – ar Rīgas karoga krāsu gammu un Latvijas dabas materiāliem.
Telpas idejiskais centrs būs galvenā informācijas sniegšanas zona – apmeklētāju apkalpošanas lete, pie sienām izvietoti plaukti un sēdmēbeles, zāles centrā interaktīvie stendi, kur apmeklētāji varēs izpētīt sev interešējošo informāciju. Izkārtojot mēbeles un iekārtas ir ņemti vērā ergonomiska telpas iekārtojuma principi.

Tālāk

ID 586 Rūta Elizabete Meiere

Interjera projekts Liepājas Centra sākumskolas 2.stāva rekreācijas zonai un mācību telpai

Interjera projekts Liepājas Centra sākumskolas 2.stāva rekreācijas zonai un mācību telpai. Ēka celta 1894. gadā un skolā mācās apmēram 330 skolēni no 4. līdz 6. klasei.
Gaitenī paredzētā rekreācijas zona veidota tajā ieplānojot trīs atpūtas un komunikācijas zonas ar atšķirīgām funkcijām. Ekspozīcijas zona, aktīvā zona ar telpas apdarē integrētiem spēļu elementiem un tāfeles sienas plaknēm, un nodalīta mācību zona.
Mācību klasē paredzēti trapeces formas galdi, lai būtu iespējams to izkārtojuma variācijas pielāgot mācību procesam, akustiskie paneļi un variējams apgaismojums.
Interjera vizuālā tēla iedvesmas avots - attīstošā spēle "kubiks rubiks" un bērnības nospiedums – kopīgi pavadītajā laikā gūto sajūtu un pieredzes nozīmīgums personības izveidē.

Tālāk

ID 585 Juta Rukuta

Interjera projekts Liepājas Centra sākumskolas bibliotēkai un 1. stāva gaitenim

Ēka celta 1894. gadā un skolā mācās apmēram 330 skolēni no 4. līdz 6. klasei.
Projektā izstrādāta bibliotēkas telpa ar lasītavas zonu, variējamu un ergonomisku mēbeļu izvietojumu, ietilpīgiem grāmatu plauktiem un daudzfunkcionālu skatuves zonu, kuru atdalot ar bīdāmām starpsienām, iespējams izmantot dažādiem pasākumiem, mēģinājumiem vai sapulcēm. 1. stāva gaitenī risināta vides pieejamība paredzot liftu un navigācijas sistēmu, mēbeļu izvietojums paredzēts atbilstoši kustības plūsmai.
Interjera vizuālā tēla risinājums veidots iedvesmojoties no baltās un krāsainās gaismas. Dominējošie akcenti ir tonēta stikla plaknes, kuras telpās veido gaismas nospiedumus.

Tālāk

ID 584 Baiba Puže

Interjera projekts Liepājas Centra sākumskolas 2.stāva tranzīta zonai un mācību telpai

Ēka celta 1894. gadā un skolā mācās apmēram 330 skolēni no 4. līdz 6. klasei.
Darba mērķis ir izveidot mūsdienīgu vidi, kas funkcionē arī kā palīglīdzeklis mācību procesā, interjerā saglabājot vēstures nospiedumu - esošās interjera detaļas.
Projektā risināta vides pieejamība un ergonomika, atbilstoši skolas telpu vajadzībām un prasībām. Risināta navigācijas sistēma un drošības vajadzībām akcentētas konkrētas detaļas telpā, piemēram, durvju ailes un stikla siena tranzīta zonā. Balstoties uz pasūtītāja ieteikumiem, projektā iekļautās stiklotās, caurredzamās plaknes apvienojumā ar vēsturiskām detaļām atzītas par tendenci renovētu izglītbas iestāžu piemēros gan Latvijā, gan ārzemēs.

Tālāk

ID 583 Toms Voronko

Tranzīta zonas un mācību telpas interjera dizaina risinājumi Liepājas Centra sākumskolā

Interjera projektā tiek risināts Liepājas Centra sākumskolas telpu labiekārtojums, vides pieejamība un dabīgais apgaismojums. Detalizētāk izstrādāta ēkas tranzīta zona - 3. stāva gaitenis, kāpņu telpa un, papildus tam, valodu klases. Ēka celta 1894. gadā un skolā mācās apmēram 330 skolēni no 4. līdz 6. klasei.
Interjera projekta vizuālā tēla koncepcija veidota kontrastējoša ar skolas vēsturisko fasādi, tajā paredzot lakoniskas un vienkāršas formas gaišos toņos. Funkcionālas detaļas izceltas ar spilgti oranžiem krāsu akcentiem.
Projektā paredzēts demontēt ēkas ziemeļu puses fasādes gaiteņa sadaļu visā ēkas augstumā, un austrumu puses fasādes daļu, kur atrodas kāpņu telpa, aizstājot tās ar stikla sienām, apgaismojot tranzīta zonu ar dabīgo apgaismojumu.

Tālāk

ID 576 Paula Grīnberga

Madonas novadpētniecības un mākslas muzeja ieejas vestibila interjers

Kvalifikācijas darbā izstrādāts Madonas novadpētniecības un mākslas muzeja ieejas vestibils. Objekts atrodas Madonā. Telpas platība ir 117 kvadrātmetri. Galvenā interjera ideja ir radīt funkcionālu un estētisku vidi muzeja vestibilam tā, lai tas organiski iekļautos muzeja kopskatā, kalpotu kā informācijas nesējs un būtu ērti transformējams kā konferenču un tikšanās telpa. Projektējot divu augstumu informācijas leti un garderobes pakaramo zonu, interjers funkcionāli pielāgots arī maziem bērniem un cilvēkiem ratiņkrēslos. Informācijas norādes un krāsas līnijas, rāda apmeklētājam virzienu uz konkrētu telpu vai zonu. Interjerā izmantota melnbaltā toņu gamma ar tirkīza krāsas akcentiem. Mēbeļu materiālos ir apvienots gaišs saplāksnis, kas harmonizē ar telpas vēso toņu gammu, un metāls.

Tālāk

ID 575 Kristiāna Berģe

Bērzaunes pagasta bibliotēkas publisko telpu interjera projekts.

Interjera dizaina projekts izstrādāts Bērzaunes pagasta bibliotēkas publiskajām telpām. Objekts atrodas Madonas novadā, Bērzaunes pagastā, Sauleskalnā. Projektētā platība 69,6 m2. Galvenais uzdevums ir padarīt bibliotēkas interjeru mūsdienu prasībām atbilstošu, piemērotu visa vecuma apmeklētāju vajadzībām, iekļaujot visas zonas un funkcijas- lasītavu, vietu grāmatu glabāšanai, datoru lietošanas zonu, grāmatu iepazīšanas un atpūtas stūrīti bērniem. Interjers plānots ahromātiskā krāsu gammā ar Bērzaunes pagasta ģērboņa iedvesmotiem krāsu akcentiem. Ahromātiskās krāsas ļaus izcelties grāmatām. Šaurajās telpās vieglumu un caurskatāmību ienesīs akrila stikla plauktu gala plaknes un vizuāli trauslās mēbeles. Telpā orientēties palīdzēs infografika un linoleja seguma grīdas krāsas.

Tālāk

ID 555 Laila Ūrmane

PII ''Saulstariņš'' nodarbību telpas interjera projekts

Kvalifikācijas darbā izstrādāts PII "Saulstariņš'' nodarbību telpas interjera projekts. Objekts atrodas Talsu novadā, Valdemārpilī. Projektējamās telpas platība ir 62.8 m2. Galvenā ideja- radīt atbilstošu vidi bērniem. To nodrošina izveidotās zonas, krāsas un multifunkcionālā konstrukcija. Grāmatu stūrītis veidots iedvesmojoties no Elku liepas Valdemārpilī – dižākās liepas Baltijā. Krāsainie Eames koka krēsli interjeru atdzīvina un padara harmonisku. Interjers ir veidots iedvesmojoties no skandināvu dizaina, kas vienmēr izcēlies ar augstiem ergonomikas un estētikas standartiem. Priekšrocības ir spēļu mājas konstrukcija un augstās klases mēbeles. Projekts veidots tā, lai parādītu bērniem pavisam savādāku, interesantāku dizaina pasauli.

Tālāk