LDS BD 2016 darbu galerija

SD 522 Guntars Ošenieks

CEEC - China Secretariat on Logistics Cooperation

Zīda ceļam ir neizmērojama vēsture. Tas savieno divus nozīmīgus kontinentus Āziju ar Eiropu. No senākajiem laikiem līdz mūsdienām no kamieļiem līdz moderniem ātrvilcieniem, šie kontinenti kļūst ar vien tuvāki.
Ķīna un 16 Eiropas valstis vienojās Latvijā veidot loģistikas jomas koordināciju un speciālu sekretariātu.
Arī simboliski 17 valstu galvas pilsētas gluži kā zvaigznājā satuvinās Loģistikas sekretariāta logo.

!!! skatīties video: http://www.ceec-china-logistics.org/en/about-us/video/

Tālāk

SD 520 Ieva Riekstiņa

Festivāla Sansusī grafiskā identitāte

Grafiskā identitāte trešajam alternatīvajam kamermūzikas festivālam “Sansusī” (“sans souci” – franču val. bez rūpēm, bez raizēm). Tas ir unikāls pasākums Latvijas mūzikas arēnā, kur iespējams baudīt izmeklētu kamermūziku un skatuves performances, vienlaikus dzīvojot brīvdabas festivālu atmosfērā – mežā, teltīs, zem zvaigžņotas debess un brīvībā.

Radošais risinājums atspoguļo atskaņas, atbalss konceptu – turpināšanos laikā, telpā un domā. Gluži kā pati mūzika, kas sniedzas ārpus šeit un tagad mirkļiem. Vizuālajos materiālos melleņu lillā tonis spēlējas ar prieka dzelteno krāsu lielos, tīros laukumos. To mērķis – ar krāsām, kompozīciju un lakonismu atspoguļot mūziķu un festivāla radošās komandas beznosacījuma mīlestību pret savu darbu. Neko netēlojot un nesaraibinot. Bez rūpēm un viegli!

Tālāk

SD 483 Eva Freidenfelde

Taktilo ilustrāciju grāmata Māra Čaklā dzejolim “…Uz zemeslodes, zem saules”.

Jaunā māksliniece, Eva Freidenfelde, uzskata, ka neredzīgo skolā ir nepieciešami mācību materiāli, ar kuriem bērniem var vizuāli, izmantojot taustes īpatnības, parādīt pasaules daudzveidību, ieinteresējot un motivējot jaunu zināšanu apguvē. Arī izglītojamajiem vispārizglītojošajās mācību iestādēs ir svarīgi apzināt un aptvert citādību pasaules uztverē. Autore grāmatas izveides procesā centās risināt redzīga, vājredzīga un neredzīga bērna interešu apvienošanu un īpatnību ievērošanu vienā darbā. Grāmatas filosofiskais mērķis ir veidot komunikāciju starp redzīgu, vājredzīgu un neredzīgu bērnu. Autores galvenā iecere un vēlme bija, lai grāmata būtu lasāma un taustāma dažādiem cilvēkiem, ar dažādām redzes īpatnībām, veidot kvalitatīvu, vienotu dizainu un grāmatu tās tiešajā nozīmē.

Tālāk

SD 466 Arsenijs Paņkovs

Anne Nature

Anne Nature ir Latvijā radīts Ecocert sertificēts dabīgās kosmētikas zīmols, kas sākotnēji orientēts eksportam uz Turciju un Tuvo Austrumu zemēm. “Anne” tukojumā no turku valodas nozīmē “Māte”, kas ir arī filozofiskais motīvs Anne Nature produktu līnijai. Viss rodas vienkāršībā. Dizaina pamatā ir dzīvības puķe, simbolizējot dzīvības pirmsākumu. Anne Nature ir 6 produktu sērija mātei, bērnam un ģimenei, nodrošinot visas ķermeņa kopšanas pamatvajadzības. Krāsu palete norāda uz produktu savstarpēji komplementāro saistību un secību.

Tālāk

SD 465 Linda Rutule

"Tālavas sidrs" 0.33l pudeles etiķetes dizains

Tālavas sidrs - gatavots no āboliem, kas piedzīvojuši labāko vasaru. Latvijas vējš tos spirdzinājis, zeme briedinājusi un saule sildījusi. Lielisks sidrs ir pelnījis īpašu iepakojumu (noformējumu), tāpēc pie tā esam strādājuši tikpat rūpīgi kā pie paša sidra.
Etiķetes centrā ir sidra dvēsele - ābols. Zeltainā bronzas krāsa uz melna fona cildina augli. Kongrievs veido plaukstai tīkamu reljefu, lai turot rokā Tālavas sidra pudeli, cilvēkiem rastos tā pati kārdinošā sajūta, kā pieskaroties spirdzinoši svaigam Latvijas ābolam.
Uz aizmugurējās etiķetes attēlots dzēriena tapšanas stāsts, kas sasaucas ar mūsu iepriekš radīto iepakojuma dizainu Tālavas sidra 0.75l pudelei.

Tālāk

SD 456 Teksts: Inga Puriņa, Dizains un ilustrācijas: Tatjana Raičiņeca

Norden kalendārs 2016

Virsuzdevums bija radīt 12 stāstus, kas ilustrē Ziemeļu Ministru padomes pasākuma kalendāru gada griezumā. Kalendāra formāts un forma bija nemainīgas vienības. Tādēļ par grafikas dizaina instrumentu tika izvēlēts rokas zīmējums. Zīmētās ilustrācijas rada rotalīgu gaisotni un padara kalendāru par unikālu produktu. Kalendārs veidots Lietuvas, Igaunijas un Latvijas padomes birojiem. Kalendāra tehniski dati: izmērs: A5 (201x148 mm), druka: 4+4, ofsets, papīrs: Arctic Volume 250 g/m2 / Algro Design Duo, daudzums: 3600 (1 200gab (LV)+1200 gab (LT)+1200 gab(EE)), lapas 14, 7lpp, tipogrāfija: Ecoprint.

Tālāk

SD 455 Foto: Mārtiņš Sīlis, teksts: Ieva Hmieļevska, dizains: Tatjana Raičiņeca

"Lielais Dzintars 2016" kalendārs

Virsuzdevums bija radīt 12 stāstus, kas atklāj Liepājas jaunās koncertzāles ”Lielais Dzintars” arhitektūru un aicina izjust telpas faktūru, ritmu un atskaņotās mūzikas atspulgus. Stāstu rada grafikas dizaina instrumenti – melnbaltā grafikas valoda, melnbaltā attēla tīrība, pakārtotā burtu grafika un lakoniskā izteiksme. Kalendāra tehniski dati: izmērs: 340x555 mm, druka: 4+4, ofsets, papīrs: Arctic Volume 250 g/m2, daudzums: 500 gab., lapas 14, 7lpp, pēcapstrāde: spirāle ar āķi pa īsāko malu (melna krāsa), apgriešana pēc formāta, tipogrāfija: Jelgavas tipogrāfija.

Tālāk

SD 454 Uģis Nastevičs

Es mācēju danci vest

Fotogrāfiju cikls paredzēts uzgaidāmajām telpām Latvijas ostās, lidostās, stacijās - vietām, kur bieži uzturas cilvēki no ārzemēm. Latviešu tautas deju dinamika uzvirmo un izrotā citkārt statiski vienmuļo vidi, vienlaikus raisot pozitīvu gaisotni un interesi par mūsu cauri gadsimtiem koptajām tradīcijām. Līdzšinējās Dziesmu un Deju svētku fotogrāfijās salīdzinoši reti pielietota garā ekspozīcija, kas kā tehnoloģisks risinājums, manuprāt, visizteiksmīgāk pauž dejas vitalitāti un dinamiskumu.

Tālāk

SD 436 Matīss Kūlis

"Saskarņu māksla. Datori. Grafika. Dizains."

Monogrāfija "Saskarņu māksla" ir pirmā latviešu autora sarakstīta grāmata Latvijas dizaina vēsturē, kurā risinātas ar dizaina teoriju, datortehnoloģijām un mākslas zinātni saistītas tēmas. Grāmatā ir aprakstīta grafikas dizaina un tēlotājmākslas nozīme saskarņu izstrādē, saskarņu vēsture, ikonas, fonti, formas, krāsas, ASCII, NET un Software māksla, teksta un attēla attiecības, universālā un radošā lietotāja nostādnes, dizaina interpretācijas jautājumi, saskarņu nākotnes vīzijas utt.

Tālāk