LDS Balva 2018 skolu konkursa galerija

SD 791 Megija Grīnerte

Identitātes elementi drēbju pakaramo rūpnīcai

Uzdevums bija izveidot identitātes elementus drēbju pakaramo rūpnīcai. Tie bija logotips, reklāmas plakāts un buklets. Logotipā bija jāatpazīst produkts un tas ka tā ir liela ražotne. Buklets tika veidots kā uz pusēm pārlocīts A4 formāts. Galvenais akcents tajā ir likts uz dinamisku kompozīciju. Plakāta uzdevums bija bija ieintriģēt skatītāju.

Tālāk

SD 771 Nadīna Legzdiņa

Grafiskā identitāte Zemnieku saimniecībai GAIDAS

GAIDAS ir zemnieku saimniecība Zemgalē, kas nodarbojas ar augļkopību un produkcijas pārstrādi. Iedvesmojoties no GAIDAS saimnieku personībām un saimniecības augļu dārziem, radīta viegli pamanāma grafiskā identitāte ar “raksturu”. Bumbiera tēls, “kurš ir stāvoklī ar ābolu”, simbolizē auglību, radošumu un veselīgu dzīvesprieku, kas palīdz GAIDAS klientiem atpazīt un viegli atrast savus iemīļotos produktus tirgū.

Tālāk

SD 770 Ēvisa Sproģe

Grafiskā identitāte Ogres biškopības biedrībai

Vizuālā identitāte Ogres biškopības biedrībai ar dažādiem reklāmas materiāliem veido kvalitatīvu un izteiksmīgu stilu, kas attēlo biedrības būtību.
Materiāli ir savstarpēji vienoti detaļās, krāsās un formās, lai prezentētu biedrus un aicinātu to pulkā citus. Kā galvenā krāsa izvēlēta oranžā, kas ataino medu, izstaro siltumu un enerģiju, ir dabīga un silta, piesaista uzmanību un ir koša. Logotipa grafisko un saturisko risinājumu veido triju bišu stilizētu tēlu kompozīcija, kas organizēta kārtojot pret centrālo punktu - stilizētu medus šūnu. Bites attēlo kopumu - biedrību. Zīmes centrs risināts kā šūna, kura simbolizē arī mērķi, biškopju mājas un viņu satikšanās vietu Ogrē.

Tālāk

SD 769 Agnese Ločmele

Grafiskā identitāte somu un aksesuāru veikalu tīklam BEGIS

Grafiskā identitāte radīta ar mērķi komunicēt pievilcīgu, modernu vizuālo tēlu zīmolam BEGIS. Viegli uztverams, tīrs un atmiņā paliekošs grafiskās identitātes risinājums, kas veido uzņēmuma tēlam jaunu raksturu un palīdz būt konkurētspējīgākam un vizuāli baudāmākam vietējā tirgū. Logotipā attēlots stilizēts somas rokturis, kas kopā ar nosaukuma risinājumu veido noteiktu grafisku tēlu, unikālu, pievilcīgu identitāti ar patīkamu krāsu kombināciju un atmiņā paliekošu grafisko risinājumu. Svarīga grafiskā risinājuma komponente ir autores veidotie somu un aksesuāru zīmējumi, kas piešķir īpašu šarmu kopējam vizuālajam tēlam.

Tālāk

SD 768 Terēze Estere Valtere

Grafiskā identitāte arhitektu birojam ARCCONSULT

Grafiskā identitāte atspoguļo arhitektu biroja darba stilu, izteiksmes paņēmienus un stāsta esošiem un potenciāliem klientiem, kā arī sadarbības partneriem ARCCONSULT vērtības un mākslinieciski dizainisko rokrakstu. Iedvesma zīmei un identitātes vadlīnijām rasta, pētot biroja realizētos projektus un uzņēmuma vērtības. Uzņēmuma grafiskā atpazīstamība veidota lakoniski tīra. Tajā attēlots uzņēmuma stils un stabilitāte. Iedvesma fonta izvēlei rasta no senajiem grieķu alfabēta burtiem, kas atrasti Tibor Szanto grāmatā “Pismo i styl”. Logo attēlots uzņēmuma nosaukums kā stilizēta būve, konstrukcija. Izvēlēta melna pamatkrāsa ar oranžu akcentu. Melnā krāsa izvēlēta no uzņēmuma veidoto ēku fasādes dēļu krāsas un oranžā, iespaidojoties no celtniecības pamatmateriāla – ķieģeļiem.

Tālāk

SD 753 Elizabete Laura Punka

Grāmatas "Dievs beidz" dizains un ilustrācijas

Darba mērķis ir izveidot dizainu un ilustrācijas dzejoļu krājumam “Dievs Beidz”. Nozīmīgākie secinājumi Darba autors vairāk ir iepazinies ar dzejas krājumu noformēšanas principiem, mākslinieciskajām metodēm, tika veikta dziļāka izpēte tieši izvēlētās metodes – kolāžas – pielietojumā. Secinājums – tā netiek bieži izmantota dzejas krājumu noformējumā, taču tā ir ļoti piemērota tieši konkrētā dzejas krājuma noformēšanai. Darba autores izvēli atbalsta un rezultātu akceptējuši gan pats autors, gan krājuma izdevējs.

Tālāk

SD 752 Marta Drēska

Iepakojuma dizains „Zelta zirgs

Darba mērķis ir atbilstoši klienta izteiktajiem nosacījumiem izveidot veiksmīgu, industrijā konkurētspējīgu un savstarpēji vienotu iepakojuma dizainu „Zelta Zirgs” uzkodām. Iepakojumam jāpiemīt tādām īpašībām, kā spējai pasargāt produktu no deformācijas, estētiskai pievilcībai, kas uzrunā mērķauditoriju (veselīgi domājošie, aktīvie, sportiskie latvieši), kā arī tam jāizskatās labi veikala plauktā.

Tālāk

SD 751 Jēkabs Aleksandrs Mucenieks

Latvijas simtgades pastmarkas

Galvenais mērķis, veidojot pastmarku sēriju un burtveidolu ir atsvaidzināt nozīmīgus un ikoniskus Latvijas dizaina paraugus, ieviest jaununājumus Latvijas pastmarku vidē un to veidošanas procesā, kā arī nodot Latvijas vēstures stāstus un iedvesmot nākamās paaudzes.

Pirmā darba daļa ir autora Anša Cīruļa 1918. gadā veidotās - Latvijas pirmās izdotās pastmarkas digitāla kopija. Otra pastmarku kopa ir iedvesma no pirmo pastmarku ražošanas apstākļiem un drukas specifikācijas – tās tika drukātas uz vācu armijas karšu papīra. Pastmarku kopā ir attēlota abstrakta Latvijas kartes ilustrācija, izceļot reljefu un kartes apzīmējumus.
Pastmarku autentiskuma nolūkos, tiek veidots burtveidols “Simtsimts”, kas dizainā tiek izmantots nepieciešamajiem apzīmējumiem un kā ilustrācijas sastāvdaļa.

Tālāk

SD 717 Zanda Sebre

„PUNKTS atbalsta”

Norāžu sistēma, kas piešķir noskaņu coworking darba telpām. Ja telpas funkcija ir tikšanās telpa īsām sanāksmēm vai biznesa pārrunām, tad asociatīvi attēlots cilvēks ar mapi. Dažviet norāde pārvēršas atgādinājumu vai arī „PUNKTS atbalsta” dizaina elements tiek savienots ar reālu priekšmetu, lai atvieglotu coworking darba telpu lietotājiem ikdienas darbus.
Kā norāžu sistēma tā ne tikai paskaidro par atrašanos noteiktajā telpā un darbojas kā navigācija, bet ietver sevī iedrošinājumu un piederības sajūtas veicināšanu, ka ikviens ar radoši domājošu prātu bez noteiktiem kritērijiem var kļūt par atbalsta punktu radošajai uzņēmējdarbībai.

Tālāk

SD 716 Agnese Ieva Tīrone

“vērotājs”

“vērotājs” vedīs ikdienas piedzīvojumos, kad prāts saguris un organisms pēc svaiga gaisa tiecas.
Aktivitāte sastāv no 5 dažādu ainavu kartītēm un katra atrodas citā atrašanās punktā. Caur to varēs atklāt jaunas vietas un ieraudzīt no jauna to, pie kā sen pierasts. Ainavas var atrast vadoties pēc atzīmētajiem (cilvēku ilustrāciju) punktiem kartē.
Atrašanās punkti ir uzdrukāti uz auduma maisiņa. Maisiņā atradīsies vieta arī tavām pusdienām.
Katra caurspīdīgā kartīte atrodas savā aploksnē uz kuras ir precīzākas koordinātas (telefonam piemērotas), lai konkrēto vietu varētu vieglāk atrast caur mobīlo ierīci. Aploksne ir marķēta noteiktajā krāsā, kas sasaucas ar kartē atrodamo punktu.

Tālāk

SD 714 Lelde Kristīne Kaužēna

Grafiskā identitēte kopstrādes telpai "Dots"

Grafiskā identitāte ir uzņēmuma atpazīstamības zīme un uzņēmuma vēstnesim ar savām nemainīgām vērtībām.
Darba procesā un gala rezultātā svarīgs ir vizuālais stāstijums. Līnija, ko ar domu ielieku savā dizainā, mums stāsta, krāsas izraisa sajūtas. Viena lieta aizved līdz nākamajai un tās veido vienu veselu. Katra lieta ir ar savu ES un vienojošu dizainu.
Manuprāt, dabai un vietai ir liela vērtība, jo kopstādes telpas darbiniekiem un radošo industriju pārstāvjiem, kas tur strādās, ir dota iespēja aplūkot dabu caur uzņēmuma krāsu spektru. Daba zied, katru gadu no jauna, tieši tāpat, kā mūsu idejas un mērķi, kurus tiecamies sasniegt.

Tālāk

SD 709 Ērika Šušerte

Daugavpils novada domes suvenīru sērija KUR SAULE ROTĀJAS

Kur saule rotājas... Bet kur tad tā rotājas? Vai kādreiz esat par to aizdomājušies? Upes krastā, kur tek zilie Daugavas ūdeņi. Dzidri un auksti, tie vijas gar Latgales pakalniem. Tieši tur satiekas Daugava un Saule. No paša rīta līdz vēlam vakaram. No saullēkta līdz saulrietam Saule rotājas Daugavā.
Suvenīru sērija KUR SAULE ROTĀJAS paredzēta Daugavpils novada popularizēšanai. Piedāvātais suvenīru dizains balstīts uz mākslinieces Silvas Linartes izstrādāto Daugavpils novada logotipu, kas parāda novada vizuālo tēlu. Suvenīru sērijā ietilpst produkcija ar iepakojumu, kā arī piedāvāts izstrādājumu klāsta katalogs. Suvenīri ir estētiski un funkcionāli pielietojami.

Tālāk