LDS Balva 2018 darbu galerija

SD 793 Ieva Dumbrovska

Kids Code

Accenture Kids Code sekundārais logo, radīts ar mērķi paplašināt zīmola vizuālo zīmju grupu, lai uzrunātu savu mērķauditoriju "Hour of Code" pasākuma ietvaros, aicinot piedalīties programmēšanas apmācību aktivitātēs bērnus un jauniešus.

Paplašināto zīmju grupā ietilpst elementi, kas veidoti no Graphik- oficiālā Accenture burtveidola. Simboli atveidoti kā tēli, kas atspoguļo kodēšanas valodas zīmes, tādējādi mainot semantisko noskaņu no korporatīvas uz atvērtu- bērniem, un jauniešiem draudzīgu, komunikāciju.

Tālāk

SD 790 Aigars Liepiņš

Laipni lūgti Indijas motociklistu brālībā!

Suvenīru sērija. Pagaidām izgatavoti un ir pārdošanā divu izmēru plakāti un dažādas krūzes.
Vārda "Wel Come" rakstībā uz šiem suvenīriem nav nejauša kļūda. Tā ir parodija par ļoti izplatītu pareizraksības kļūdu Indijā rakstot angļu vārdu "Welcome", tā pat kā "Break Fast" - "breakfast" vietā.
Doma kaut ko šādu man pašam uzzīmēt radās pēc tam, kad es saviem studentiem liku radīt vienkāršu komiksa tēlu, izmantojot visvienkāršākos Adobe Illustrator rīkus. Gribēju redzēt, kas mums visiem to tā sanāks.

Tālāk

SD 789 Dace Runča

Ēdiena blogeres Baibas Soikas bloga Explore Healthy Food logo

Ēdiena blogere Baiba Soika veidojot savu zīmolu, nonāca pie nepieciešamības pēc grafiskās zīmes. Zīme ir atturīga, ļoti skaidra, viegli uztverama. Šīs ir vērtības, kas raksturo arī blogeres darbošanās principus.
3 secīgi savienoti apļi simbolizē 3 sķīvjus uz galda, uz katra šķīvja attēlots sākuma burts no vārdiem Explore Healthy Food. Blogere raksta angļu valodā, tādēļ arī zīme veidota izmantojot angļu valodas vārdus.
Šobrīd logo tiek izmantots blogeres mājaslapā un Instagramm lapā.

Tālāk

SD 695 Linda Gobeta

Glass Wolf jewellery grafiskā identitāte

Zīme tika izstrādāta iedvesmojoties no stikla kā rotu pamatmateriāla, parādot tā caurspīdīgumu no diviem, viens otru pārklājošiem kvadrātiem, kā arī bieži manāmo ģeometriju Gata Vasiljeva rotās. Fonts Futura izvēlēts balstoties uz tā tīro un moderno izskatu, kas arī atspoguļojas rotās. Vizītkartes dizains ir izstrādāts uz matēta papīra ar digitālo balto druku. Iepakojums ir 2 izmēros, kastīte mazākiem aksesuāriem un lielākiem. Logo zīme kastītes augšpusē ir karstspiedes tehnikā. Reklāmas kartiņa kā izdales materiāls, priekšpusē izmantojot foto attēlu un vienu no zīmju variācijām. Otrā pusē rotaļīgi izvietota kontaktinformācija un grafiskie elementi, kas izceļ rotu mākslinieka citātu un informāciju uz tās.

Tālāk

SD 687 Dace Blūma

Burtveidolu vizītkartes

Burtveidolu vizītkartes ir individuāls atvērts projekts, lai gan informatīvi, gan ar priekšmetu starpniecību popularizētu datora lietotājiem kvalitatīvu burtveidolu daudzveidību un burtveidolu vēsturi. Diemžēl, pat profesionāli dizaineri bieži vien neiedziļinās burtveidolu specifikā, un, tā vietā lai atrastu labāko risinājumu, izvēlas nekvalitatīvākus bet viegli pieejamus burtveidolus. Burtu kompozīcija uz ikdienā lietojamiem priekšmetiem atgādina par burtveidolu daudzveidību un individualitāti, bet vizītkartes sniedz informatīvu ieskatu. Projektu paredzēts laika gaitā papildināt ar jauniem burtveidoliem un paplašināt ar burtveidolu kompozīcijām dekorēto priekšmetu klāstu.

Tālāk