GBD 2015 Iesniegto darbu galerija

GD 240 Dāvis Vilcāns

"Andrito" kafijas iepakojuma dizains

Andrito kafijas unikalā īpašība ir tā, ka tā ir tapusi divās pasaules malās. Kafijas pupiņas Augušas ar sauli bagātajās "siltajās zemēs", bet savu unikālo graudzdējumu ieguvušas Latvijā. Šīs, it kā tālās pasaules vieno ne tikai Andrito kafija, bet arī deja. Tieši tāpat kā Latvijā arī Kolumbijas, Brazīlas un Argentīnas kultūra nav iedomājama, bez dejošanas. Tā nu Kolumbiešu dejotājs Kaldi dancina latviešu Baibu uz jaunajām Andrito pakām.

Tālāk

GD 200 Rūdolfs Matīss Trops

"Tērvetes vīni"

SIA “Tērvetes Veltes” piedāvā no Latvijā audzētām ogām dažādu šķirņu vīnus, gatavotus Tērvetes novadā.
Tiem radītas etiķetes, kas izteiktu piederību Tērvetes novadam, sniegtu pārliecību par vīna kvalitāti, vedinātu asociācijas ar katras šķirnes garšas niansēm, ļautu izcelties dabiskajai vīna krāsai (g.k. kādēļ izvēlētas caurspīdīgas pudeles. Etiķetes vēsta par pudeles saturu ar vizuāliem un vārdiskiem līdzekļiem. Lietotas Tērvetes novada kontūras, kas asociē ģeogrāfisko specifiku.
Drukātas uz matētas poliestera līmplēves, kas patīkama pieskārienam, ūdensnoturīga un neatstāj līmes paliekas.

Tālāk

GD 190 Elga Lakstiņa-Lakstīgala

AMBER GOLD VODKA

Amber Gold ir pirmais caur dzintaru filtrētais degvīns. Tas radīts, izmantojot inovatīvu tehnoloģiju, kas apvienojumā ar visaugstākās klases spirtu no graudiem rada unikāli maigu garšu.
Arī Amber Gold Vodka iepakojums ir neatkārtojams - īsts slavinājums Baltijas dārgakmenim dzintaram. Dizaineru izlolotā oriģinālā pudeles forma ar maigām, vijīgi plūstošām reljefa līnijām atgādina jūras nopulētu dzintaru. Frontālo etiķeti rotā reljefa laka, kongrievs un baltā folija. Savukārt aizmugures etiķetei izmantota abpusējā druka, kas paspilgtina dzintara sajūtu, lūkojoties caur pudeles stiklu.

Tālāk

GD 175 Māris Bičkovs

Pārlielupes pirtnieki

SIA BRIGHT ir izstrādājis logo un grafisko dizainu "Pārlielupes pirtnieki" iepakojumiem - kaltētajām un saldētajām slotām. Iepakojumam ir divas funkcijas – noskaņas radīšana un paša produkta prezentēšana. Noskaņa tiek radīta ar iepakojuma krāsu un izmantotajiem elementiem, piemēram, noskaņu radošs uzraksts iepakojuma aizmugurē, kas mudina cilvēku izbaudīt tradicionālo pirtī iešanas rituālu. Latvijā nav analogu šādam iepakojumam.

Tālāk