GBD 2015 Iesniegto darbu galerija

GD 326 BrandEleven un Ilze Skredele-Minkeviča

Nordic Club House zīmola identitāte

Nordic Club House ir vieta, kur gaisā vibrē enerģija un idejas, bet laiks ir nosvērts un mierīgs. Tā ir telpa, kur ziemeļu izjūta un vērtības ir satikušās ar Vecpilsētas gadsimtu elpu un nākotnes biznesa sapņiem. Nordic Club House ir sava grafiskā identitāte, kas sakņojas dziļi ziemeļu mentalitātē, kur krāsu un līniju tīrība ir vienlīdz svarīga ar pasniegtās informācijas skaidrību.
BrandEleven ir radījis zīmola identitāti, kuras pamatkrāsas ir melna, balta un ziemeļu zila un tā runā visiem saprotamā, elegantā zīmju un simbolu valodā.

Tālāk

GD 291 Matīss Zvaigzne

LATTELECOM RĪGAS MARATONS

Rīgas maratons notiek jau 25 gadus un tā popularitāte nemitīgi aug – šogad tajā startēja teju 26 000 no 69 valstīm. Mainoties galvenajam atbalstītājam, tika radīta jauna pasākuma vizuālā identitāte. Līdzīgi kā citiem pasaules vadošajiem maratoniem, tagad identitātes centrā ir pati pilsēta. Atbilstoši sportiskajam garam, Rīgas vārds veidots no dinamiskiem burtiem, kas vienlaikus attēlo pilsētas siluetam raksturīgās torņu smailes. Tikai mūsu pasākuma virsotnē ir skrējējs, nevis gailis.

Tālāk

GD 250 Verners Timoško, Ieva Riekstiņa

RTU Inženierzinātņu vidusskolas zīmola izstrāde

RTU Inženierzinātņu vidusskola ir unikāla mācību iestāde Latvijā. Veidojot tās grafisko identitāti, iedvesmu deva matemātiķis Arhimēds: "Dodiet atbalsta punktu un es pacelšu Zemeslodi." Līdzās skolas logotipam, kurā ar iespēju bezgalības zīmi savienotas divas mācību iestādes, tika radīta lakonisku simbolu sērija, kas attēlo eksakto zinātņu leģendas, atklājumus un jēdzienus: Fuko svārstu, Ņūtona ābolu, gaismas prizmu, fotosintēzi u. c. To uzdevums ir stiprināt RTU IZV vizuālā tēla atpazīstamību citu mācību iestāžu vidū – akcentēt skolas spēku eksaktajās zinātnēs, tās jauneklīgo un elitāro garu.

Tālāk

GD 239 Reinis Eglītis

Grafiskā identitāte sarunu festivālam LAMPA

Sarunu festivāls LAMPA ir nebijis notikums Latvijas festivālu ainā, mudinot radīt ko nebijušu – stabilitātes, viegluma un lidojuma harmoniju. Brīvi, bez robežām, skaidri un gaiši. Plašums, kas dod vietu vērtīgām sarunām, stabila zīme pamatīgumam un nozīmīgumam, plūstošs un trausls līniju raksts domu mainīguma un ideju viļņošanās apliecināšanai.
No pirmajām logo skicēm un festivāla grafiskās identitātes izstrādes līdz mājas lapas, drukāto materiālu, kā arī festivāla norises dizainam – visur saglabāts grafiskā formā ietverts sarunu festivāla LAMPA vēstījums.
Realizēts 2015.gada jūlijā.

Tālāk

GD 234 Anatolijs Vjalihs un Jevgeņija Žiģisova

Daugavpils vizuālā identitāte

Projekta mērķis bija izveidot Daugavpils vizuālo identitāti, kas atspoguļotu šīs pilsētas it visur sastopamo daudzveidību.

Galvenā funkcija ir lauzt stereotipus par pilsētu, pieteikt pilsētu, radīt unikālu vizuālo valodu saziņai un mijiedarbībai ar visām mērķauditorijām, dot impulsu attīstībai, ļaut ieraudzīt pilsētu tās iedzīvotājiem jaunā gaismā, pastāstīt par pilsētu.

Parasti pilsētu vizuālās identitātes attēlo ievērojamākās pilsētu apskates vietas, tāpēc tās ir statiskas, to mūžs ir īss un tās nebūt ne visiem patīk. Ideja ir dinamiskums, kā arī simbola un saukļa rediģēšanas iespējas.

Tālāk