GBD 2014 iesniegto darbu galerija

GD 156 Andris Vītoliņš un SIA BrandBox

EXCLUSIVE RIGA BLACK BALSAM ELEMENT LIMITED EDITION dāvanu kārba

RIGA BLACK BALSAM ELEMENT zīmols apsola un aicina - piedzīvo atšķirīgo! EXCLUSIVE RIGA BLACK BALSAM ELEMENT LIMITED EDITION dāvanu kārba ir daļa no šī solījuma. Kārbas dizainu radījis slavenais latviešu gleznotājs Andris Vītoliņš. Katru no 3000 dāvanu kārbām rotā autora paraksts un katrai ir savs numurs. Oriģinālā konstrukcija, trīs atšķirīgi dizaina papīri, īpaši izstrādāts mikrokongrievs, sarkana un sudraba folija un ar rokām aplīmētā kārba ir tie nedaudzie elementi, kas kopā veido iespaidīgu, unikālu dizainu.

Tālāk

GD 133 Maija Rozenfelde

NelleUlla iepakojumu sērija

NelleUlla - šokolāde no meža. Arī šo trifeļu un šokolādes iepakojuma galvenā ideja un katra detaļa ir nākusi no mežu dziļumiem - simetrijai mijoties ar mežonīgu ritmu. Gaismas un tumsas spēlēs, ik pa brīdim iespīdot kādam zeltainam saulstaram tieši acīs. Šis iepakojums iemieso stāstu. Par produktu - mežonīgajām trifelēm, par zīmolu pašu un tā būtību. Šī dizaina misija ir radīt pieredzi tā lietotājam, lai katrs slānis būtu kā negaidītiem mirkļiem pilna pastaiga mežā. Melnais mijiedarbībā ar balto, nepieradinātiem leņķiem spēlējoties ar tīru simetriju, izceļot galveno - debešķīgi gardo produktu.

Tālāk

GD 95 Linda Rutule

Ābolu sidrs. TĀLAVAS VĪNDARI

Ābolu sidra iepakojums, dizains - kas apvieno divus klasisko un dabīgo. Klasiskās dizaina iezīmes tiek panāktas ar pudeles formu un iekšējo iepakojumu, kamēr dabīgā - iekļaujot dabīgus un otrreiz pārstrādātus materiālus ārējā iepakojumā. Produkta ārējais iepakojums veidots kā stāsts par paša produkta ražošanas gaitu, kamēr iekšējais atspoguļo nepieciešamo informāciju par produktu, kurā akcentējams ir ābols, kurš veidots kā galvenais simbols, kas atspoguļo to, kāds dzēriens ir pudelē.

Tālāk

GD 89 Dace Runča

Eko Iekurs

Iepakojuma uzlīme radīta skolnieka vasaras biznesa produktam, lai izceltu vienkāršu un ekoloģisku produktu dzīves uzlabošanai un ērtībai - čiekuru. Uzlīmi iespējams pielietot, lai «zīmolotu» dažāda veida, viegli pieejamus standarta iepakojumus - maisiņus, turzas, kastes. Uzlīme vienlaicīgi ir gan vizītkarte(ņemot palīgā šķēres), gan arī iepakojuma drošības aizdare(tiek pārlīmēts pāri maisiņa atverei). Atturīgi skaisti un lakoniski, sākot no mazā ugunsputniņa, (kas jāpiebaro ar čiekuriem) logotipā, līdz tīrai grafikai un lakoniskai krāsu paletei.

Tālāk

GD 88 Dace Runča

Kalnu Medus

Iepakojums radīts kvalitatīvam medum, kas ievākts ar īpašu attieksmi pret bitēm un produktu, domājot par tā ēdējiem. Dizains radīts maksimāli vienkāršs, tīrs un skaidrs – atbilstošs produkta būtībai. Izmantots biškopja logotipa motīvs – šūnas modulis, kas apspēlēts etiķetes stūros un «jumtiņā» virs logotipa. Produkta aizsardzības josla ir dekoratīva un praktiska, ar biškopja vārdu un uzvārdu, kas apliecina produkta izcilību. Tā tiek noslēgta ar biškopja zīmi – saules simbolu, kas sastāv no 6 kāres šūnu stilizācijām. Izmantotas 2 krāsas, oranžais un melnais, kā arī to procentuālas gradācijas.

Tālāk

GD 68 Ēriks Lapiņš

Riga Black Vodka 2014 gada iepkojums (kaste)

No senu leģendu apvītajiem pagrabiem līdz pat jūgenda jumtu korēm – 2014. gada kultūras galvaspilsēta Rīga ir nebeidzams iedvesmas un baidījuma avots. Rīgas Balzama ražotā RIGA BLACK VODKA iepakojums veidots kā atsauce uz vienu no Rīgas lepnumiem - jūgendstila arhitektūru.
Paņemot rokās RIGA BLACK VODKA kasti, kas ar veidota kā izsmalcināts suvenīrs no jūgendstila pērles Rīgas, jūs uz matētā iepakojuma sāniem sajutīsiet jūgendstila līniju reljefu. Visi iepakojuma elementi ir lakoti un pārklāti ar foliju. Izskatam, tāpat kā izcilai garšai vienmēr ir nozīme.

Tālāk

GD 57 Kaspars Spunde un Guntis Gvozdevs

Līgatnes alus iepakojums (etiķetes)

Līgatnes alus ir 2014.gadā radīta neliela alus darītava. Par savu mērķi tā izvirzījusi brūvēt kvalitatīvu eila tipa alu. Atbilstoši izvēlētajam alus nosaukumam, radīts logotips, kurā kā centrālais simbols ietverta stilizēta Līgatnes alu sazarotā struktūra alus pudeles formā. Sauklī apspēlēts alu pilsētas nosaukums: alu pilsētas alus.
Alus etiķetēs izmantoti Līgatnei raksturīgie objekti. Tās veidotas viegli senatnīgā stilā, ar minimālu krāsu skaitu, radot 'Craft Beer' piedienīgu noskaņu. Izmantotais tehniskais burtveidols ir nodeva Līgatnei kā vēsturiski industriālai pilsētai.

Tālāk

GD 12 Marta Gintere

Iepakojuma dizaina piedāvājums a/s „Dzintars” kosmētikas līnijai „Restoring”

Sadarbībā ar parfimērijas un kosmētikas uzņēmumu A/S Dzintars, tika izveidots piedāvājums jaunas kosmētikas līnijas Restoring iepakojuma dizainam. Kosmētikas līnijas galvenā funkcija ir lietotāja ādas iekšēja un ārēja atjaunināšana, kas tiek panākta izmantojot Latvijā pazīstamās tējas sēnes ekstrakta materiālu - kambucku. Tējas sēnes šķidruma mikro pasaules vizuāla izteiksme ir skaista un vienkārša – veidojas nojausmas par ainavām no organismiem, kas redzami iegarenu stobriņu un punktiņu veidolā. Šī vizuālā valoda tiek ņemta par pamatu pretnovecošanās līnijas Restoring iepakojuma izveidē.

Tālāk