GBD 2014 iesniegto darbu galerija

GD 156 Andris Vītoliņš un SIA BrandBox

EXCLUSIVE RIGA BLACK BALSAM ELEMENT LIMITED EDITION dāvanu kārba

RIGA BLACK BALSAM ELEMENT zīmols apsola un aicina - piedzīvo atšķirīgo! EXCLUSIVE RIGA BLACK BALSAM ELEMENT LIMITED EDITION dāvanu kārba ir daļa no šī solījuma. Kārbas dizainu radījis slavenais latviešu gleznotājs Andris Vītoliņš. Katru no 3000 dāvanu kārbām rotā autora paraksts un katrai ir savs numurs. Oriģinālā konstrukcija, trīs atšķirīgi dizaina papīri, īpaši izstrādāts mikrokongrievs, sarkana un sudraba folija un ar rokām aplīmētā kārba ir tie nedaudzie elementi, kas kopā veido iespaidīgu, unikālu dizainu.

Tālāk

GD 133 Maija Rozenfelde

NelleUlla iepakojumu sērija

NelleUlla - šokolāde no meža. Arī šo trifeļu un šokolādes iepakojuma galvenā ideja un katra detaļa ir nākusi no mežu dziļumiem - simetrijai mijoties ar mežonīgu ritmu. Gaismas un tumsas spēlēs, ik pa brīdim iespīdot kādam zeltainam saulstaram tieši acīs. Šis iepakojums iemieso stāstu. Par produktu - mežonīgajām trifelēm, par zīmolu pašu un tā būtību. Šī dizaina misija ir radīt pieredzi tā lietotājam, lai katrs slānis būtu kā negaidītiem mirkļiem pilna pastaiga mežā. Melnais mijiedarbībā ar balto, nepieradinātiem leņķiem spēlējoties ar tīru simetriju, izceļot galveno - debešķīgi gardo produktu.

Tālāk

GD 95 Linda Rutule

Ābolu sidrs. TĀLAVAS VĪNDARI

Ābolu sidra iepakojums, dizains - kas apvieno divus klasisko un dabīgo. Klasiskās dizaina iezīmes tiek panāktas ar pudeles formu un iekšējo iepakojumu, kamēr dabīgā - iekļaujot dabīgus un otrreiz pārstrādātus materiālus ārējā iepakojumā. Produkta ārējais iepakojums veidots kā stāsts par paša produkta ražošanas gaitu, kamēr iekšējais atspoguļo nepieciešamo informāciju par produktu, kurā akcentējams ir ābols, kurš veidots kā galvenais simbols, kas atspoguļo to, kāds dzēriens ir pudelē.

Tālāk

GD 89 Dace Runča

Eko Iekurs

Iepakojuma uzlīme radīta skolnieka vasaras biznesa produktam, lai izceltu vienkāršu un ekoloģisku produktu dzīves uzlabošanai un ērtībai - čiekuru. Uzlīmi iespējams pielietot, lai «zīmolotu» dažāda veida, viegli pieejamus standarta iepakojumus - maisiņus, turzas, kastes. Uzlīme vienlaicīgi ir gan vizītkarte(ņemot palīgā šķēres), gan arī iepakojuma drošības aizdare(tiek pārlīmēts pāri maisiņa atverei). Atturīgi skaisti un lakoniski, sākot no mazā ugunsputniņa, (kas jāpiebaro ar čiekuriem) logotipā, līdz tīrai grafikai un lakoniskai krāsu paletei.

Tālāk

GD 88 Dace Runča

Kalnu Medus

Iepakojums radīts kvalitatīvam medum, kas ievākts ar īpašu attieksmi pret bitēm un produktu, domājot par tā ēdējiem. Dizains radīts maksimāli vienkāršs, tīrs un skaidrs – atbilstošs produkta būtībai. Izmantots biškopja logotipa motīvs – šūnas modulis, kas apspēlēts etiķetes stūros un «jumtiņā» virs logotipa. Produkta aizsardzības josla ir dekoratīva un praktiska, ar biškopja vārdu un uzvārdu, kas apliecina produkta izcilību. Tā tiek noslēgta ar biškopja zīmi – saules simbolu, kas sastāv no 6 kāres šūnu stilizācijām. Izmantotas 2 krāsas, oranžais un melnais, kā arī to procentuālas gradācijas.

Tālāk

GD 76 Arsenijs Paņkovs

Zhabra

Mājaslapa/interneta veikals T−kreklu dizaina un sietspiedes apdrukas studijai `ZHABRA` veidots tā, lai būtu ērti lietojams, viegli uztverams, kā arī parādītu studijas idejas, plašās iespējas un radošos risinājumus T−kreklu apdrukai.
Fons veidots atturīgs, lai izceltu galvenā objekta uztveramību, kā arī izveidots ērts rīks, lai katra T-krekla grafisko attēlu būtu iespējams palielināt un izpētīt katru apdrukas detaļu. T−krekli sagrupēti kolekcijās.

Tālāk

GD 69 Anitra Eglīte - Poikāne

Logotips zemnieku saimniecībai ''Ogu dārzs''

Logotips izstrādāts zemnieku saimniecībai “Ogu dārzs”, kuras darbības virziens saistīts ar melleņu, zemeņu un fizāļu audzēšanu, pārstrādi un realizēšanu.
Logotipam tika izstrādāta pamatversija un trīs papildversijas konkrētiem ogu izstrādājumiem. Katrā papildversijā konkrētā oga ir iekrāsota tās dabiskajā krāsā, kas palīdz asociēt logo ar ogas reālo izskatu, garšu un smaržu (zemene - sarkans, mellene - tumši zils, fizālis - dzeltens).

Tālāk

GD 68 Ēriks Lapiņš

Riga Black Vodka 2014 gada iepkojums (kaste)

No senu leģendu apvītajiem pagrabiem līdz pat jūgenda jumtu korēm – 2014. gada kultūras galvaspilsēta Rīga ir nebeidzams iedvesmas un baidījuma avots. Rīgas Balzama ražotā RIGA BLACK VODKA iepakojums veidots kā atsauce uz vienu no Rīgas lepnumiem - jūgendstila arhitektūru.
Paņemot rokās RIGA BLACK VODKA kasti, kas ar veidota kā izsmalcināts suvenīrs no jūgendstila pērles Rīgas, jūs uz matētā iepakojuma sāniem sajutīsiet jūgendstila līniju reljefu. Visi iepakojuma elementi ir lakoti un pārklāti ar foliju. Izskatam, tāpat kā izcilai garšai vienmēr ir nozīme.

Tālāk

GD 66 Dizaineris: Orians Anvari; Izstrādātājs: SIA Tilde

Mobilais kultūras tūrisma ceļvedis Letonika Ceļo

Letonika Ceļo aizved līdz ikvienai no piedāvātajām apskates vietām visā Latvijā un pastāsta, ar ko tās ir īpašas. Noder katram, kas apceļo Latviju un vēlas izzināt arī kultūras mantojumu, ģeogrāfiju, dabu un vēsturi.
Lietotnes grafiskais dizains organiski integrē saturu un funkcionalitāti, izceļot būtiskāko:
vairāk nekā 2000 apskates vietu un 60 maršrutu ar fotoattēliem un aprakstiem;
interaktīva karte, ceļš kartē līdz izvēlētajai apskates vietai;
tuvākās apskates vietas un maršruti; iespēja izveidot savu ceļošanas maršrutu;
iespēja dalīties ar ceļošanas informāciju sociālajos tīklos.

Tālāk

GD 63 Dizaina birojs H2E - Ingūna Elere, Tatjana Raičiņeca

Ministru kabineta apbalvojumu dizains

Apbalvojumu vizuālās identitātes pamatā ir Brīvības piemineklis. LR valdības apbalvojumiem – Ministru kabineta (MK) Goda diplomam, MK Diplomam un MK Atzinības rakstam – piešķirta simboliska nozīme, izmantojot trīs Brīvības pieminekļa tēlus – Māti Latviju, Lāčplēsi un Brīvību. Šie tēli visspilgtāk atspoguļo apbalvojumu būtību un vērtības. Ņemot vērā apbalvojumu nozīmību, to dizainā izmantots “inteliģents” papīrs (nespīdīgs, izturīgs); baltais tonis simbolizē cieņu pret apbalvojumu saņēmējiem. Dizaina risinājuma principi – mākslinieciska augstvērtība, konceptuāls pamatojums, mūžīga vērtība.

Tālāk

GD 57 Kaspars Spunde un Guntis Gvozdevs

Līgatnes alus iepakojums (etiķetes)

Līgatnes alus ir 2014.gadā radīta neliela alus darītava. Par savu mērķi tā izvirzījusi brūvēt kvalitatīvu eila tipa alu. Atbilstoši izvēlētajam alus nosaukumam, radīts logotips, kurā kā centrālais simbols ietverta stilizēta Līgatnes alu sazarotā struktūra alus pudeles formā. Sauklī apspēlēts alu pilsētas nosaukums: alu pilsētas alus.
Alus etiķetēs izmantoti Līgatnei raksturīgie objekti. Tās veidotas viegli senatnīgā stilā, ar minimālu krāsu skaitu, radot 'Craft Beer' piedienīgu noskaņu. Izmantotais tehniskais burtveidols ir nodeva Līgatnei kā vēsturiski industriālai pilsētai.

Tālāk

GD 12 Marta Gintere

Iepakojuma dizaina piedāvājums a/s „Dzintars” kosmētikas līnijai „Restoring”

Sadarbībā ar parfimērijas un kosmētikas uzņēmumu A/S Dzintars, tika izveidots piedāvājums jaunas kosmētikas līnijas Restoring iepakojuma dizainam. Kosmētikas līnijas galvenā funkcija ir lietotāja ādas iekšēja un ārēja atjaunināšana, kas tiek panākta izmantojot Latvijā pazīstamās tējas sēnes ekstrakta materiālu - kambucku. Tējas sēnes šķidruma mikro pasaules vizuāla izteiksme ir skaista un vienkārša – veidojas nojausmas par ainavām no organismiem, kas redzami iegarenu stobriņu un punktiņu veidolā. Šī vizuālā valoda tiek ņemta par pamatu pretnovecošanās līnijas Restoring iepakojuma izveidē.

Tālāk

GD 9 Grafiskais dizains– Artis Tauriņš, Inga Karlštrēma, Oskars Redbergs

Grāmata „Mūsdienu kultūras stāvokļi / Conditions for Contemporary culture. Riga”

20 IZCILU ZIEMEĻEIROPAS AUTORU ESEJAS RĪGAI VELTĪTĀ GRĀMATĀ. Rīgai kā Eiropas kultūras galvaspilsētai 2014 veltīts analītisks pilsētas kultūras ceļvedis. Izdevumā ir pētīti tie apstākļi, kādos attīstās latviešu mūsdienu kultūra un kādos veidojas pilsoniskā sabiedrība Latvijā. Grafiskais dizains– Artis Tauriņš, Inga Karlštrēma, Oskars Redbergs, tipogrāfija – „Livonia Print”, izdevējs – Megaphone Publishers, redaktori - Oskars Redbergs, Inga Karlštrēma.

Tālāk