Līdz agrā pieteikšanās termiņa beigām
Dienas
Stundas
Min.
Sek.

PV2 250x200 Dpi laukAXOR-250x200-Dpi-laukAMfurnitura 250x200 Dpi laukIntarsija 250x200 Dpi laukir-250x200-Dpi-lauk

Latvijas mebeles 250x200 Dpi laukLatArch 250x200 Dpi laukDizaina sala 250x200 Dpi laukLTRK 250x200 Dpi laukLatBuvn 250x200 Dpi lauk DELFI-250x200-Dpi-laukBT1 250x200 Dpi lauk

 

Vienīgais vērā ņemamais mērs ir jūsu ideju lielums

150 dzzefrijs hantsons

Viens no 25 pasaules radošākajiem prātiem, Džefrijs Hantsons (Duval Guillaume), novembrī viesosies Rīgā.
Jau piektdien, 23.novembrī plkst. 17:00, Dž. Hantsons izglītos un izklaidēs LADC biedrus un interesentus Tallink Hotel Riga talpās (Elizabetes iela 24)ar lekciju „The only size that matters is the size of your ideas .
Mazās Beļģijas lielais ideju ģenerators Džefrijs Hantsons (Geoffrey Hantson, Duval Guillaume Modem), saukts par vienu no 25 radošākajiem cilvēkiem pasaulē.

Viņa vārds pasaules reklāmas arēnā komentārus neprasa.  Džefrijs 2010. gadā tika atzīts par gada radošāko cilvēku Beļģijā. Savukārt viņa pārstāvētā aģentūra Duval Guillaume Modem (DGM) gan 2010., gan 2011. gadā ieguva titulu „Digital agency of the year”, bet šogad kļuva par gada radošāko aģentūru Beļģijā.
Šā gada Kannās lauvas krāvis kaudzēs kā Ērikonkuls sienu, vairākus gadus pēc kārtas godam nopelnījis gan sev personīgi, gan aģentūrai titulu „Creative of the year” un neoficiāli kronēts kā “iespējams – pasaules virālākais puisis”, kura “Push to add drama” reklāmai šobrīd jau ir ap 40 miljonu skatījumu.
No 2012.gada Kannām aģentūra mājās pārveda titulu „Agency of the year” Media kategorijā. Jāteic gan, ka tas ir nieks, salīdzinot ar Hantsona kunga sagādātajām raizēm aģentūrai, kad šīgada festivāla rezultāti liecināja vienu – nāksies izdomāt, kā līdz Beļģijai nogātāt 15 (!) lauvas, no kurām 8 laistās ar zeltītu spīdumu.

Duval Guillaume Modem sevi sauc par “uz idejām centrētu komunikācijas aģentūru”. Kopš 2006.gada, kad Džefrijs uzņēmās DGM vadošā radošā direktora lomu, aģentūra ir trīskāršojusies apjomā un gabarīti turpina augt. Gluži tāpat kā iegūto apbalvojumu plaukti, kuros goda vietu ieņem starptautiska mēroga Grand Prix, zelti un sudrabi no pasaules prestižākajiem reklāmas festivāliem.  DGM vadās pēc filozofijas, ka ikviens zīmols ir solījums un, kā paši saka: „Ideas are what differentiate human beings from other animals and computers”.

„It can all work so long as one does not stop working until it works”. /DGM/

Lekcijā uzmanība tiks vērsta uz, pirmkārt, Beļģijas niecīgajiem izmēriem, bet neizmērojamo radošumu. Džefrijs stāstīs par lielām idejām pretī mums tik ierastajiem mazajiem budžetiem. Otrkārt, par izcilām idejām un to, ko tas vispār nozīmē. Treškārt – par savu aģentūru, radošu kultūru tajā un drosmīgiem klientiem.

Džefrija Hantsona lekcija LADC biedriem un partneriem – bez maksas, fiziskām personām – Ls 24, juridiskām – Ls 60 (PVN iekļauts cenā). Vietu skaits ir ierobežots. Lekcija notiks angļu valodā.