PV2 250x200 Dpi laukAXOR-250x200-Dpi-laukAMfurnitura 250x200 Dpi laukIntarsija 250x200 Dpi laukir-250x200-Dpi-lauk

Latvijas mebeles 250x200 Dpi laukLatArch 250x200 Dpi laukDizaina sala 250x200 Dpi laukLTRK 250x200 Dpi laukLatBuvn 250x200 Dpi lauk DELFI-250x200-Dpi-laukBT1 250x200 Dpi lauk

 

Magnetic Latvia biznesa forums “Uzņēmums 2.0 I Dizaina domāšana”

LIAA Dizains_Turisms_1200x628_Banneri copy

2018. gada 21.-22. novembrī
Teātra namā Jūras vārti
Adrese: Karlīnes iela 40, Ventspils

Forums, kas norisināsies 21 –22. novembrī, šogad ir veltīts tēmai, kas ir aktuāla un atzīta visā pasaulē – dizaina domāšanai. Tā ir metode, ko var pielietot gandrīz visās uzņēmējdarbības nozarēs un kas ir vērsta uz lietotāju vajadzību apzināšanu un ātru risinājumu meklēšanu, rezultātā radot pieprasītus produktus un pakalpojumus.

21. un 22. novembrī noskaidrosim, kā izprast lietotāju vajadzības, nonākt pie inovatīvām idejām, pacelt savu uzņēmumu jaunā – 2.0 – līmenī un radīt produktu vai pakalpojumu, ko patērētāji ir gatavi pirkt.

Kā radīt cilvēkos vēlmi pēc tava produkta?
Vienkārši. Radīt produktu, ko cilvēki vēlas.

Ko tādi sevi apliecinājuši uzņēmumi kā Vividly, Anatomy Next, UX Design Agency, Lattelecom un Printful dara citādi?
Kāpēc populāri dizaineri piedalās finanšu pakalpojumu un medicīnas ierīču izstrādē?

Forums tiek rīkots jau devīto gadu, un tajā uzstāsies gan ievērību guvuši Latvijas dizaineri, gan uzņēmumu pārstāvji un ārvalstu lektori. Pasākums norisināsies divas dienas, lai forumā izskanējušās atziņas varētu vēl labāk izprast, iesaistoties meistarklasēs un darbnīcās.

21.novembrī savos pieredzes stāstos dalīsies Latvijas uzņēmumi, kas produktu, pakalpojumu veidošanā ir izmantojuši dizaina domāšanu, kā arī ieviesuši to vadības līmenī. Par to, kāpēc dizaineri ir pieprasīti un vajadzīgi uzņēmumos, kam ar dizaina nozari nav nekādas saistības, pastāstīs vairāki Latvijā populāri dizaineri.

Pīters Kellijs (Peter Kelly), profesors no Somijas, atklās, kādi dizaina domāšanas elementi ir Apple, Amazon un citu miljoniem ASV dolāru vērtu uzņēmumu attīstības pamatā, savukārt izaugsmes treneris un autors no Nīderlandes Pols Hjūzs (Paul Hughes) forumā runās par to, kā dizaina domāšanu var izmantot kā stratēģisku rīku uzņēmējdarbības dizainēšanā.
Tiks nodrošināts tulkojums latviešu valodā.

22. novembrī norisināsies 3 interaktīvas darbnīcas, kur Pīteram Kellijam (Peter Kelly) un Polam Hjūzam pievienosies Čārlzs (Charles) Bušmanis un Signe Adamoviča, lai praktiski parādītu, kā dizaina domāšanu izmantot uzņēmuma attīstībā.
Darba valoda meistarklasēs – angļu.

Dalība bezmaksas.
Vietu skaits ierobežots.
Pieteikšanās forumam tiks atvērta 2018. gada 29. oktobrī.