Līdz agrā pieteikšanās termiņa beigām
Dienas
Stundas
Min.
Sek.

PV2 250x200 Dpi laukAXOR-250x200-Dpi-laukAMfurnitura 250x200 Dpi laukIntarsija 250x200 Dpi laukir-250x200-Dpi-lauk

Latvijas mebeles 250x200 Dpi laukLatArch 250x200 Dpi laukDizaina sala 250x200 Dpi laukLTRK 250x200 Dpi laukLatBuvn 250x200 Dpi lauk DELFI-250x200-Dpi-laukBT1 250x200 Dpi lauk

 

Filips Ālkvists Rīgā runās 31. oktobrī

150 philipsa

LADC oktobra spīkers – Cannes Lions 2012 Grand Prix un divu sudrablauvu ieguvējs Filips Ālkvists (Volontaire, Zviedrija)
Šogad Cannes Lions festivālā Volontaire ar savu kampaņu Curators of Sweden uzvarēja trijās kategorijās, pārvedot mājās Grand Prix, Cyber Silver un PR Silver. Projekts Curators of Sweden, kura laikā Zviedrijas iedzīvotājiem tika uzticēts valsts oficiālais Twitter konts, tiek uzskatīts par vienu no veiksmīgākajām kādas valsts komunikācijas kampaņām. Volontaire līdzdibinātājs un radošais direktors Filips Ālkvists (Philip Ahlqwist) ir pārliecināts, ka šī veiksme nav nejauša – uzņēmumā esot radīta efektīva metodoloģija, kas “stāstu stāstīšanu” pārvērš darīšanā.  Aicina interesentus piedalīties Filipa Ālkvista lekcijā “Volontaire – made @ sweden”, kas notiks šā gada 31. oktobrī plkst. 17:00

viesnīcas Tallink Hotel Riga telpās (Elizabetes iela 24).
Filipam Ālkvistam ir vairāk nekā 12 gadu pieredze komunikāciju jomā, strādājot ar tādiem zīmoliem kā Coca-Cola, Pernod Ricard, Virgin Atlantic, L’Oreal, Samsonite, Nestlé, Opel, Nicorette, Viasat, Orange, Björn Borg, The Swedish Institute/Visit Sweden aģentūrās TBWA Shanghai, Leo Burnett Stockholm, The One Show New York un Marcel Paris.
2009. gadā Filips nodibināja aģentūru Volontaire, lai praksē pierādītu savu teoriju par to, ka storytelling ir jāaizstāj ar mārketingu, kas ir balstīts un patērētu uzvedības modeļiem. Paralēli pamatdarbam, F. Ālkvists lasa lekcijas labākajās Zviedrijas dizaina un reklāmas skolās, tai skaitā, Berghs School of Communication un Beckmans College of Design.

Pieteikties lekcijai šeit >>>