PV2 250x200 Dpi laukAXOR-250x200-Dpi-laukAMfurnitura 250x200 Dpi laukIntarsija 250x200 Dpi laukir-250x200-Dpi-lauk

Latvijas mebeles 250x200 Dpi laukLatArch 250x200 Dpi laukDizaina sala 250x200 Dpi laukLTRK 250x200 Dpi laukLatBuvn 250x200 Dpi lauk DELFI-250x200-Dpi-laukBT1 250x200 Dpi lauk

 

Atklāta pieteikšanās Creative Business Cup nacionālajai atlasei

LIAA_jpeg

Līdz 31. jūlijam jaunuzņēmumi, IT un radošo industriju pārstāvji  aicināti pieteikties starptautiskā jauno uzņēmēju konkursa Creative Business Cup nacionālajā atlasē. Konkurss Kopenhāgenā norisinās ik gadu un šogad pulcēs vairāk nekā 100 radošākos un inovatīvākos jaunos uzņēmējus no visas pasaules.

Konkursā aicināti piedalīties jaunuzņēmumi un radošās industrijas pārstāvošie jaunie uzņēmēji. Starptautiskā žūrija izvēlēsies uzvarētājus, vadoties pēc diviem kritērijiem. Pirmkārt, biznesa idejai jābūt balstītai radošās kompetencēs, turklāt inovācijai ir jābūt neatņemamai daļai no konkrētā produkta vai risinājuma. Otrkārt, žūrija vērtēs idejas tirgus potenciālu un to, cik liels ir biznesa idejas iespējamais tirgus. Konkursa mērķis ir atbalstīt radošas idejas un veicināt inovāciju attīstību, palīdzot jaunajiem uzņēmējiem satikties ar investoriem, sasniegt starptautisko tirgu un piesaistīt finansējumu.

20 labākie pretendenti tiks aicināti prezentēt savas idejas klātienē Latvijas nacionālajā atlasē, turpretī atlases kārtas uzvarētājs piedalīsies konkursa finālā, kas norisināsies 16. novembrī Dānijas galvaspilsētā Kopenhāgenā. Uzņēmējiem būs iespēja prezentēt savu ideju un produktu plašākai auditorijai, saņemt pieredzējušu mentoru palīdzību un ieteikumus, kā arī sacensties par galveno naudas balvu un titulu. Pieteikuma anketa pieejama šeitej.uz/CBC17.

“Creative Business Cup ir labākais konkurss, kurās esam piedalījušies, un noteikti ieteiktu to darīt arī citiem,” uzsver Ieva Pastare, zīmola “Drawies” radītāja un bijusī konkursa dalībniece. “Tā bija vērtīga pieredze, iepazināmies ar citiem starptautiskiem uzņēmumiem, kuriem ir līdzīgi izaicinājumi, un varējām dalīties pieredzē. Mums bija iespēja demonstrēt savu ideju jauniem kanāliem, uzlabot savas prezentācijas prasmes un tikties ar investoriem.”

“Divi galvenie iemesli, kāpec iesaku piedalīties konkursā – tā ir gan iespēja attīstīt savu zīmolu, gan iegūt pozitīvu apstiprinājumu savai idejai. Jebkurā uzņēmuma attīstības posmā ir svarīgi un vērtīgi būt “tur, ārā” – runāt par savu ideju, vīziju, satikt līdzīgi domājošos un iegūt atgriezenisko saikni savam produktam no malas. Tas ļauj saņemt vērtīgus padomus, viedokļus un ieskatu, kā attīstīt gan savu produktu, gan tā pasniegšanu auditorijai,” savu pieredzi komentē Alina Dolmate no “Vividly”. Uzņēmums uzvarēja nacionālajā atlasē un pārstāvēja Latviju 2016. gada konkursā.

Creative Business Cup ir globāla iniciatīva, kuras centrā ir uzņēmējdarbības un inovāciju stiprināšana. Dalība konkursā sniedz uzņēmējiem iespēju veidot starptautiskus kontaktus, piedalīties semināros un diskusijās, prezentēt savu ideju ārvalstu investoriem un potenciālajiem sadarbības partneriem, pilnveidot zināšanas un prasmes par radošo industriju biznesa attīstību, kā arī iegūt vērtīgas balvas.

Creative Business Cup Nacionālās atlases organizatori Latvijā ir Jauno uzņēmēju centrs un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Radošo industriju inkubators ERAF projekta “Reģionālie biznesa inkubatori un radošo industriju inkubators” ietvaros.

Vairāk info LIAA mājaslapā.